Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ رحیمی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در پی گشت و کنترل های صورت گرفته در بهمن ماه سال 97 توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله در سطح منطقه شکار و صید ممنوع گرین - قلایی و کاکارضا تعداد 31 نفر متخلف شکار و صید حیوانات وحشی دستگیر و تعداد 24 قبضه اسلحه مجاز و 4 قبضه اسلحه غیر مجاز ساچمه زنی و یک قبضه کلت کمری غیر مجاز به همراه 2 دستگاه موتور برق از آنان کشف و ضبط گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: از این تعداد متخلف، 18 نفر قبل از انجام شکار و تعداد 13 نفر دیگر به همراه شکار دستگیر که از آنان لاشه 9 قطعه کبک و 3 سر خرگوش کشف و ضبط گردید.

رحیمی تصریح کرد:  پرونده این متخلفین  پس از تنظیم صورتجلسه و اخذ جرایم زیست محیطی جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری شهرستان ارجاع گردیدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق حفاظت محیط زیست زیست محیطی کشف و ضبط محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قلاده « توله شیر» از خانه باغی در ساری کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر درفضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کردند و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده «توله شیر» را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضائی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود. شایان ذکر است، وی در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است. کد خبر 6085595

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • کشف یک قلاده «توله شیر» از خانه باغی در ساری
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • یک قلاده « توله شیر» از خانه باغی در ساری کشف شد
  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر