Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفر محمد بن سلمان به مالزی و اندونزی لغو و عزیمتش به پاکستان نیز یک روز به تاخیر افتاده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الخلیج آنلاین، سفر دوره‌ای محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی به آسیا با شکست روبه‌رو شده است، از آنجاکه سفر وی به مالزی و اندونزی لغو شده و سفرش به پاکستان نیز یک روز به تاخیر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که اعتراضات علیه وی به سبب متهم شدن به دست داشتن در قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی در شهر استانبول ترکیه در اوائل اکتبر سال گذشته، ادامه دارد. دیروز مالزی و اندونزی اعلام کردند سفر بن سلمان به این دو کشور به درخواست عربستان تا زمان نامعلومی به تاخیر افتاده است. دو دولت در این زمینه اظهارنظری نکردند.

پاکستان نیز اعلام کرد سفر ولیعهد سعودی که قرار بود روز شنبه انجام شود بدون بیان علل آن، به تاخیر افتاد. برخی شواهد نشان می‌دهد به تاخیر افتادن این سفر مربوط به طرح‌های مقامات پاکستان برای مقابله با مخالفت مردمی با سفر بن سلمان است.

بیشتر بخوانید: ریخت و پاش بن سلمان برای سفر دو روزه به پاکستان!

براساس سندی که وزارت کشور پاکستان روز جمعه منتشر کرد پلیس پاکستان طرحی را تقدیم کرد که بیش از نوزده هزار حساب شخصی در فیسبوک و بیست هزار حساب شخصی در توئیتر بسته شود تا خدشه‌ای به این سفر وارد نشود. در این میان پیش‌بینی شده است تظاهراتی در مخالفت با سفر دوره‌ای بن سلمان به آسیا برگزار شود. این در حالی است که جامعه بین‌المللی از بن سلمان به سبب دخالتش در جنایت قتل خاشقجی خشمگین است.

بن سلمان به سبب دست داشتن تیم نزدیک به وی در جنایت ترور خاشقجی با انتقادات شدید بین‌المللی روبه‌رو است. همچنین ولیعهد سعودی و کشورش با موجی از انتقادات به سبب نقش عربستان در جنگ یمن مواجه هستند. این جنگ صد‌ها هزار کشته و مجروح بر جای گذاشته است و میلیون‌ها نفر نیز آواره شده‌اند.

یادآور می‌شود این نخستین بار نیست که اعتراضاتی علیه سفر بن سلمان برگزار می‌شود. پیش از این نیز در پی اعتراضات در مراکش، این کشور نیز سفر بن سلمان را لغو کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الخلیج آنلاین قتل جمال خاشقجی مالزی و اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور

مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در بخش پسران با حضور تیم‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و قطر در دوحه قطر در حال برگزاری است.

نمایندگان ایران در روز اول این رقابت‌ها امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آن‌ها به شرح زیر است.

در این رقابت‌ها و در رده سنی نوجوانان؛ مصطفی احراری ۳ بر صفر قطر را شکست داد، رادین عبدالهی ۳ بر صفر دیدار را به پاکستان واگذار کرد، سامیار صفری ۳ بر صفر قطر را مغلوب خود کرد، ارشک احمد آبادی ۳ بر صفر قطر را شکست داد، آریا عمودی نژاد ۳ بر صفر دیدار را به پاکستان واگذار کرد، یوسف قریشی ۳ بر صفر اردن را شکست داد، فرزاد کشفی ۳ بر صفر قطر را برد، امیررضا الوانساز ۳ بر صفر برابر قطر به پیروزی رسید، علی رحیمی ۳ بر صفر اردن را شکست داد، امیرمهدی خراشادی زاده ۳ بر صفر قطر را شکست داد و امیرعطا محجل فرید ۳ بر صفر قطر را برد.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها مصطفی احراری با حریفی از چین رقابت خواهد کرد، امیرعطا محجل با اسکواش بازی از مصر دیدار خواهد داشت، امیر مهدی خراشادی با ورزشکاری از چین دیدار خواهد کرد، امیررضا الوانساز با نماینده مصر رقابت خواهد کرد، ارشک احمدآبادی با ورزشکاری از پاکستان بازی خواهد کرد، فرزاد کشفی با حریفی از سنگاپور دیدار خواهد داشت و محمدصالح آقاخانی با ورزشکاری از آمریکا بازی خواهد کرد.

رقابت‌های بین‌المللی اسکواش قطر جوینور تا روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده