Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - استاندار قم با بیان این که استانداری پشتیبان دستگاه های دولتی قم در جهت تحقق دولت الکترونیک است گفت: الکترونیکی نمودن فرآیند ارائه خدمات به مردم باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز یکشنبه در نشست با مدیران استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه به لحاظ زیرساخت های فناوری اطلاعات در وضعیت خوبی قرار داریم افزود: به لحاظ بهره برداری از زیرساخت ها و فرهنگ استفاده از آنها دچار ضعف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به الزام های استقرار دولت الکترونیک در کشور افزود: تمامی دستگاه های اجرایی باید با محوریت استانداری در راستای گام برداشتن در این مسیر تلاش کنند.
وی با بیان اینکه دولت الکترونیک در بخش هایی همچون شهرداری الکترونیک، سلامت الکترونیک و ارائه خدمات از سوی دستگاه های دولتی باید متبلور شود افزود: نباید از ظرفیت های ملی در جهت استقرار دولت الکترونیک غافل شویم.
سرمست همچنین با بیان اینکه خدمات قابل ارائه در دفاتر خدمات الکترونیک قابل گسترش است افزود: کیفیت بخشی به خدمات قابل ارائه به مردم و رفع ایرادها باید در دستور کار دستگاه های دولتی استان باشد.
وی پیگیری تحقق کامل شبکه ملی اطلاعات را خواستار شد و افزود: برنامه هایی که در قالب اقتصاد مقاومتی مطرح می شود نیز باید در بحث فناوری اطلاعات مورد پیگیری قرار گیرد.
استاندار قم، حمایت از استارت آپ ها را نیز ضروری دانست و با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال جوانان گفت: باید از زیرساخت های موجود استفاده بهینه داشته باشیم و زمینه رشد فناوران جوان را فراهم سازیم.
7406 / 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي خدمات الكترونيك قم استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود

احمد وحیدی وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

 

احمد وحیدی وزیر کشور روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

دیگر خبرها

  • استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی مولد برای خدمات شهری در بالتیمور
  • دستگاه‌های خدمات رسان پای کار در تعطیلات نوروزی
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • ثبت جهانی پالنگان با جدیت دنبال شود