Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» در کنفرانس امنیتی مونیخ در خصوص رابطه قطر با ایران سخن گفت و از حمایت‌های تهران از دوحه قدردانی کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره مباشر، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر در کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد: ایران همسایه ماست و از زمانی که بوجود آمده‌ایم مرز مشترک و ذخایر گازی مشترک داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی ادامه داد: روابطمان با ایران مبتنی بر بحران در شورای همکاری خلیج فارس نیست بلکه به دلیل همجواری است.

وی گفت: پس از محاصره قطر از سوی کشور‌های عربی، ایران مرز هوایی‌اش را به روی ما باز کرد و ما از این جهت از آن‌ها سپاسگزاریم.

وزیر خارجه قطر افزود: روابط دیرینه ما با ایران هیچوقت تحت تاثیر تحریم‌های ایالات متحده قرار نخواهد گرفت.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی تاکید کرد: اراضی (در سوریه و عراق) آزاد شده است، اما داعش هنوز شکست نخورده است. امنیت منطقه ما با تهدید رو به روست هیچ گفتگویی بین کشور‌های (منطقه) ما انجام نمی‌شود هیچ همکاری و هماهنگی بین ما وجود ندارد. ما هرگز چنین سطحی از نبود ارتباط را در گذشته تجربه نکرده‌ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر خارجه قطر کنفرانس امنیتی مونیخ تحریم های آمریکا روابط ایران و قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد

به گزارش جماران؛ خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرد: به نظر می‌رسد رئیس جمهور آمریکا دستکم فعلاً علاقه‌ای به اجرایی کردن تحریم‌های نفتی ایران داشته باشد.

قانونی که جو بایدن را برای تشدید تحریم‌ها علیه نفت خام ایران تحت فشار قرار می‌دهد، در این هفته در مسیر تبدیل شدن به قانون  قرار دارد. اما انتظار نداشته باشید که رئیس جمهور به این زودی ها به طور کامل از اختیارات جدید خود استفاده کند.

تحریم‌های نفتی جدید برای ایران در آخر هفته به عنوان پاسخی به حمله به اسرائیل در اوایل ماه جاری توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد. نمایندگان مجلس وعده داده اند که دامنه محدودیت ها بر صادرات نفت خام ایران را با گسترش پوشش به بنادر، کشتی ها و پالایشگاه های خارجی که آگاهانه وارد تجارت می شوند، گسترش دهند. اما به نظر می‌رسد باید قصد ندارد فعلاً با امضای خود آن را به قانون لازم‌الاجرا تبدیل کند.

 

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد
  • صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟