Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:31:57 GMT

پوران شریعت رضوی در ری به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۸۱۷

پوران شریعت رضوی در ری به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه پیکر پوران شریعت رضوی همسر دکتر علی شریعتی برای خاکسپاری به ری منتقل و با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان در امامزاده عبدالله(ع) شهرستان ری و در جوار برادر شهیدش، مهدی شریعت رضوی به خاک سپرده شد.

پوران شریعت رضوی خواهر شهید روز ۱۶ آذر، روز دانشجو است.

وی که چندی پیش به دلیل سکته مغزی در بیمارستان لاله بستری شده بود، عصر جمعه در سن ۸۴ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوران شریعت رضوی در سال ۱۳۳۷ به همسری دکتر علی شریعتی درآمده بود.

وی دارای مدرک دکترای ادبیات فارسی از دانشگاه سوربن فرانسه بود. وی خواهر مهدی شریعت‌رضوی، یکی از سه دانشجویی است که در حمله نیروهای امنیتی به دانشگاه تهران در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ به شهادت رسید.

از جمله آثار تالیفی وی می‌توان به مجموعه دو جلدی «طرحی از یک زندگی» درباره دکتر علی شریعتی و نیز کتاب «یادگاران مانا» اشاره کرد.

کد خبر 4544875

منبع: مهر

کلیدواژه: پوران شریعت رضوی دکتر علی شریعتی مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه آبدانان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نوروز شریعتی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی مردی ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه، پیدا شدن وی در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان و یگان‌های امدادی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه جستجو و تماس احدی از شهروندان مبنی بر اینکه جسدی فردی در ارتفاعات دینارکوه افتاده بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه فرد متوفی در روز گذشته مفقود و فقدانی وی توسط خانواده اش به پلیس اعلام شده بود ادامه داد: با توجه صعب العبور بودن مسیر ماموران انتظامی خود را به محل حادثه رسانده وپس از بررسی اولیه مشخص شد متأسفانه متوفی به علت افتادن از روی اسب وبرخورد سرش با سنگ فوت کرده است.

سرهنگ شریعتی با بیان اینکه علت اصلی مرگ در دست بررسی است گفت: جسد متوفی جهت تحقیقات و بررسی بیشتر تحویل پزشکی قانونی داده شد.

کد خبر 6077809

دیگر خبرها

  • ژن عامل پارکینسون شناسایی شد
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی
  •  چطور فرزند بزرگتر خود را برای ورود نوزاد تازه متولد شده به خانه آماده کنیم؟
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ای در ارتفاعات دینارکوه 
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه آبدانان
  • آخوند نوری‌زاد: انتقام از ظالمین درس شریعت است
  • دامنه گواهی سکه و شمش طلا ۱ درصد شد
  • عدم تاثیر مصرف استامینوفن در بارداری بر خطر ابتلای کودک به اوتیسم