Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- استاندار تهران با حضور در نمايشگاه گردشگري از بخش هاي مختلف دوازدهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته تهران در روزآخر برگزاري اين نمايشگاه بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ميراث آريا، انوشيروان محسني بندپي استاندار تهران، امروز جمعه 26 بهمن 97 در بازديد از بخش هاي مختلف اين نمايشگاه بر توسعه و رونق گردشگري تأکيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او همچنين به غرفه اداره کل ميراث فرهنگي استان تهران نيز رفت و با متوليان گردشگري در استان تهران ديدار کرد.
محسني بندپي همچنين از پروژه هاي گردشگري بخش خصوصي در شهرستانهايي مانند دماوند نيز ديدن کرد.
استاندار تهران درباره ارزيابي خود از نمايشگاه به خبرنگاران گفت: «چيزي که اکنون در نمايشگاه مشاهده کرديم ابتکارات و نوآوري هاي جديدي بود که فعالان گردشگري در حوزه توسعه گردشگري داشتند.»
او افزود: «در اين نمايشگاه نسبت به نمايشگاههاي قبلي وجه تمايزو نوآوري هايي را مشاهده کرديم که در نوع خود وجه تمايزي داشت و در آن خانواده گردشگري هر آنچه که داشتند را عرضه کردند.»
محسين بندپي در ادامه بيان کرد: «براي اولين بار بود که همه خانواده گردشگري که مي توانند در توسعه گردشگري اثربخش باشند گردهم آمده بودند مانند راه و ترابري هتلها و ... ابتکار ديگر اين  بود که بروشور جاذبه هاي گردشگري را به صورت پاورپوينت نيز معرفي کرده بودند به عنوان مثال بوم گردي دماوند را در معرض نمايش قرار دادند جمعيتي که از نمايشگاه در آستانه فصل نوروز از نمايشگاه بازديد کردند بسيار زياد بوده است. آنها از همين الان و همين جا برنامه ريزي مي کنند که به کجا بروند و چه برنامه اي داشته باشند. در واقع مي توانند اگر تصويري از جاذبه اي در اينجا ديدند را در خاطر بسپارند و در سفر خود  از آن بازديد کنند.»
استاندار تهران بيان کرد: «تهران تنوع اقليمي و آب و هوايي دارد همه اينها به عنوان عامل ارتقايي در توسعه گردشگري شناخته مي شود اما بايد جوانب آن را مانند به روز کردن خدمات درماني و بيمارستاني و ايرلاين ها و کمتر کردن نقاط خطرزا درجاده ها انجام دهيم.  من فکر مي کنم که در چند سال گذشته اقدامات خوبي شده است و چنين نمايشگاههايي را با توجه به استقبالي که مردم کرده اند  بايد بيشتر  کنيمچون مردم بهترين انتخاب ها را مي کنند.»
او ادامه داد: «ما اکنون دانشگاههايي در کشور به نام دانشگاه گردشگري داريم چون معتقديم گردشگري هم يک صنعت و هم يک علم است.»



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استاندار تهران نمايشگاه بين المللي گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نماینده‌ی مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، علی اکبر احمدیان، بنا بر دعوت دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، نیکولای پاتروشف، در رأس یک هیات بلندپایه‌ی امنیتی، برای شرکت در دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه ی مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» عازم شهر سن‌پترزبورگ روسیه خواهند شد.

در این سفر، بر اساس راهبرد سیاست چند جانبه گرایی و در تداوم دیپلماسی فعال و پویای سیاسی امنیتی جمهوری اسلامی ایران، به‌ ویژه در دولت سیزدهم و به منظور ارتقاء و توسعه‌ی روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، احمدیان با همتایان خود از کشورهای روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز دیدارهای جداگانه ای خواهند داشت.

اجلاس امنیتی سن پترزبورگ، با سابقه ای بیش از یک دهه، از معدود رویدادهای امنیتی بزرگ سالانه در سطح بین‌المللی است که به ابتکار کشور روسیه تشکیل و به‌طور مستمر برگزار شده است. از جمله ویژگی های مهم این اجلاس مقابله با یکجانبه گرایی غرب، بویژه امریکا در عرصه‌ی امنیت بین‌الملل و نهادینه کردن روایت گری و روایت سازی مستقل در این ساحت می باشد.

اهمیت و رویکرد این اجلاس به مقوله امنیت بین الملل موجب شده تا جمهوری اسلامی ایران، ضمن استقبال از آن، از ابتدا حضوری فعال در آن داشته باشد.

در نشست سال گذشته‌ی این اجلاس، مقامات ارشد امنیتی از بیش از یکصد کشور جهان در آن شرکت داشتند که حکایت از اهمیت و اقبال بین المللی به این رویداد امنیتی دارد. اطلاعات بدست آمده از نشست دوازدهم که از روز سه شنبه (۴ اردیبهشت) در سن پترزبورگ آغاز بکار می کند، حاکی از این است که رویداد امسال نیز در سطحی گسترده مورد توجه دولت ها، مسئولین امنیتی و رسانه‌های منطقه ای و جهان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی