Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- وزير دفاع گفت: برنامه‌هاي وزارت دفاع براي توسعه و تجهيز ناوگان نيرو‌هاي دريايي ارتش، سپاه، و مرزباني ناجا با قدرت پيگيري خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع، امير سرتيپ حاتمي که در چارچوب سفر استاني به استان هرمزگان سفر کرده است؛ با حضور در صنايع شهيد درويشي سازمان صنايع دريائي وزارت دفاع در بندرعباس از مجموع پروژه‌هاي اين صنعت به خصوص پروژه شناور کلاس موج بازديد کرد و از نزديک ميزان پيشرفت‌ها را مورد ارزيابي قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جريان اين بازديد امير دريادار رستگاري رئيس سازمان صنايع دريايي و مديران پروژه‌هاي دريايي گزارشي از نحوه اجراي برنامه‌ها ارائه کردند و در ادامه امير سرتيپ حاتمي با تقدير از متخصصين سازمان صنايع دريايي وزارت دفاع، مجاهدت‌هاي آنان را در تقويت قدرت دفاعي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حوزه دريا حائز اهميت دانست و افزود: خداوند متعال را شاکريم که در آستانه دهه پنجم انقلاب و علي رغم تحريم‌هاي ظالمانه عليه ملت بزرگ ايران اسلامي توانستيم به دستاورد‌هاي بزرگي همچون زير دريايي فاتح دست يابيم و اين پيشرفت‌هاي افتخار آميز تا دستيابي به جايگاهي که شايسته ملت بزرگ ايران و موقعيت راهبردي ايران است با قدرت ادامه خواهد يافت.
وزير دفاع و پشتيباني نيرو‌هاي مسلح نقش زير دريايي فاتح را در ارتقاء قدرت بازدارندگي نيروي دريايي ارتش حائز اهميت دانست و گفت: برنامه‌هاي وزارت دفاع براي توسعه و تجهيز ناوگان نيرو‌هاي دريايي ارتش، سپاه، و مرزباني ناجا با قدرت پيگيري خواهد شد.
وزير دفاع در ادامه اظهار داشت: سازمان صنايع دريايي وزارت دفاع با آماده سازي زير ساخت‌هاي لازم آمادگي دارد تا به موازات توسعه و تجهيز ناوگان دريايي نيرو‌هاي مسلح، ناوگان غير نظامي و تجاري کشور را نيز که در قدرت دريايي موثرند پشتيباني و حمايت نمايد و در همين راستا عقد تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازي و سازمان بنادر و دريانوردي کشور نقطه عطفي در توسعه ناوگان دريايي کشور بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توسعه ناوگان دريايي نيروهاي مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که آنکارا هیچ فعالیت و همکاری مشترکی چه در زمینه آموزشی و چه صنایع نظامی با رژیم صهیونیستی ندارد.

وزارت دفاع ترکیه افزوده است: ترکیه که همیشه در کنار فلسطینی‌ها ایستاده است، نمی‌تواند در هیچ اقدامی که به آنها آسیب برساند، شرکت کند.

وزارت دفاع ترکیه در ادامه تاکید کرده است که صنایع دفاعی این کشور هیچگونه فعالیتی در حوزه همکاری با رژیم اسرائیل در زمینه صنایع نظامی ندارد.

پیشتر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفته بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جنایات در غزه نام خود را در کنار هیتلر، موسولینی و استالین به عنوان «نازی‌های عصر» ثبت کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه