Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:02:24 GMT

طلای عسگری و نقره فداکار در لیگ جهانی کاراته

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۸۷۷

طلای عسگری و نقره فداکار در لیگ جهانی کاراته

تهران - ایرنا - «بهمن عسگری» با برتری دوباره مقابل «لوئیجی بوسا» ایتالیایی به مدال طلای لیگ جهانی دست یافت. «علی فداکار» نیز با قبول شکست برابر حریفی از ترکیه نقره گرفت.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم لیگ جهانی کاراته سال 2019 از روز جمعه با حضور 837 کاراته کا از 86 کشور جهان به میزبانی امارات آغاز شد و امروز (یکشنبه) به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن منهای 75 کیلوگرم «بهمن عسگری» قهرمان سال 2018 جهان که تمامی حریفان مطرح خود را شکست داده و به فینال رسیده بود، برای کسب مدال طلا به مصاف «لوئیجی بوسا» کاراته کا مطرح ایتالیایی رفت.
ملی پوش خوش تکنیک ایران در این مبارزه به برتری 2 بر صفر رسید و مدال طلا را از آن خود کرد. وی در فینال مسابقات جهانی 2018 نیز مقابل بوسا به برتری رسیده بود.
با این اوصاف وی ناکامی در مرحله پیشین لیگ جهانی که در پاریس برگزار شد را به دست فراموشی سپرد.
در وزن منهای 84 کیلوگرم «علی فداکار» که در دنیای قهرمانی روزهای پرفراز و نشیبی داشته است در مبارزه فینال مقابل «ایگور آکتاش» ملی پوش نامدار ترکیه ای با وجود تلاش فراوان با حساب دو بر یک شکست خورد و نقره گرفت.
از دقایقی دیگر، تیم کاتای تیمی زنان ایران با ترکیب «مهسا افسانه»، «پریسا رحمانی» و «مائده نصیری پی» برای کسب مدال طلا با تیم قدرتمند ایتالیا رو به رو می شود.
پیش از ظهر امروز، نمایندگان ایران با غلبه بر حریفان در دیدار رده بندی به هفت مدال برنز لیگ جهانی امارات دست یافتند.
این رقابت ها دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته به منظور کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است.
ورزشی**3783**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده فرم نن‌گوئن کشورمان موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۰ ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند.

ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند. پیش از این نیز زهرا جلیلی ورزشکار تالوی ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد.

در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند. مدال‌های این فرم توسط مهدی علی‌نژاد، عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی