Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:05:43 GMT

«برند شهری» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۹۱۰

«برند شهری» برگزار می‌شود

خبرگزاری میزان- یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در ۹ محور اصلی و با شعار تهران به سوی ۱۴۰۰ خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، میثم بصیرت سرپرست این مرکز از برگزاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در خرداد سال آینده خبر داد و گفت: شناسایی، تبادل و ترویج یافته‌های علمی و تجارب جهانی حوزه مدیریت شهری مهمترین هدف شکل گیری این جشنواره است و امسال محور ویژه این کنفرانس برند شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ی وی تکریم پدیدآورندگان آثار در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و تقویت کاربست پژوهش‌های نظری و دستاورد‌های علمی از دیگر اهداف این جشنواره اند.

بصیرت با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۹ محور تخصصی گفت: زیرساخت‌های مدیریتی و توسعه شهری، مالی و اقتصاد شهری، اجتماعی و فرهنگی، کاربست پروژه‌های پژوهشی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، معماری و شهرسازی، ایمنی و بحران از جمله محور‌های تخصصی این جشنواره اند.

رئیس شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شعار امسال را «به سوی تهران ۱۴۰۰» دانست و افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف کتاب، مقاله، پایان نامه و طرح پژوهشی تا نیمه فروردین ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و همچنین برای شرکت در کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی تا نیمه اردیبهشت سال آینده اقدام کنند و از امکانات این جشنواره بهره‌مند شوند.

بصیرت با بیان اینکه جشنواره امسال شامل ۴ بخش اصلی خواهد بود، گفت: بخش اول آثار افراد حقیقی است که در بخش جشنواره مدیریت شهری، بخش دوم مربوط به افراد حقوقی است که در بخش جشنواره مدیریت شهری، بخش سوم نیز کنفرانس است که با عنوان برند شهری و با شعار به سوی تهران ۱۴۰۰ و اخرین بخش نیز کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی است که داوری و برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران خاطرنشان کرد: حرکت به سوی شهری برخوردار از پایداری مناسب و مناسبات صحیح و متناسب با ابعاد و ویژگی‌های ترسیم شده در اسناد فرادستی، نیازمند انجام مطالعات و پژوهش‌های گسترده، کاربست دستاورد‌های تحقیقات و بهره گیری از نوآوری در مدیریت کلان شهر تهران است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهری مدیریت شهری شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود

به گزارش «نماینده»، وحید جلال زاده در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند)، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نظارت‌ها و جلساتی که با ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع داشتند نسبت به تقویت و توسعه پژوهش، علوم و فناوری در حوزه های دفاعی و امنیتی ذیل موسسات تابعه وزارت دفاع به نتیجه رسید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این خصوص دولت هم پیشنهاداتی ارائه کرد و در کمیسیون امنیت ملی با حضور دستگاه‌های مختلف بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه به منظور طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین سازمانی با عنوان سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی شکل گرفت، بیان کرد: این سازمان به همت شهید فخری‌زاده و با هدف دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی در حال و آینده و با تأکید بر نوآوری و پشتیبانی از توسعه آن و در راستای غافلگیری فناورانه دشمن و پیشگیری از غافلگیری فناورانه کشور با تأکید بر مدیریت و دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور شالوده شکن و پرمخاطره و برترساز در حوزه‌های تهدیدهای نوین و نوپدید شکل گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به تصویب این طرح در صحن علنی امروز مجلس، تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل این سازمان شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات دشمن باشیم.

دیگر خبرها

  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس