Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@17:53:34 GMT

برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کمیته امداد اهر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۹۳۸

برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کمیته امداد اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، سومین دوره مسابقات قرآن کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر امروز با حضور حجت‌الاسلام حاجی زاده امام جمعه اهر برگزار شد.

حسین بگلری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر در این مراسم گفت: از جمله موثرترین فعالیت فرهنگی کمیته امداد به منظور نهادینه‌سازی مفاهیم قرآن، اهل‌بیت(ع)، معارف اسلامی برای کارکنان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، برگزاری مسابقات قرآن، قرائت، ترتیل و اذان است و در این مسابقات کارکنان این نهاد انقلابی و خانواده‌های تحت پوشش شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ نفر از کارکنان و افراد تحت پوشش کمیته امداد در سومین دوره مسابقات قرآنی شرکت کردند، افزود: برای کارکنان و افراد تحت پوشش کمیته امداد مهم این است که از فرهنگ قرآنی غافل نشویم و تا می‌توانیم از ثمرات انس با قرآن کریم بهره‌گیری کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر، آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی را از اولویت‌های معاونت فرهنگی کمیته امداد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی دانست، گفت: کمیته امداد در راستای تربیت نخبگان قرآنی و حافظان قرآن کریم هر ساله مسابقاتی تحت عنوان رهپویان ولایت برگزار می‌کند و اکنون شاهد برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی هستیم.

بگلری زمینه‌سازی برای جامعه متحد قرآنی و آمادگی جهت ظهور ولی‌عصر(عج) را از اهداف سومین دوره مسابقات قرآنی کمیته امداد ذکر کرد و افزود: این مسابقات می‌تواند اعتقادات و معرفت دینی افراد را تقویت کند.

وی اضافه کرد: سومین دوره مسابقات قرآنی کمیته امداد در سه رده سنی ۱۲ سال به پایین، ۱۲ الی ۱۶ سال سن و بالای ۱۶ برگزار می‌شود و در این دوره از مسابقات بدون آن‌که کارکنان و افراد تحت پوشش کمیته امداد از همدیگر تفکیک شوند برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر یادآور شد: نفرات برتر هر رده سنی به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیت های قرآنی مسابقات قرآن کمیته امداد اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر اشتری با اشاره به اهمیت برگزاری محافل قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان به جهت ترویج مکتب قرآن در بین عموم مردم گفت: برپایی محفل‌های قرآنی می‌تواند در ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌ها مؤثر باشد و بدین وسیله اثرگذاری آن در زندگی فردی و اجتماعی آنها و سطح جامعه نمود بهتری پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: به همین جهت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با همکاری دارالقرآن دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز، اقدام به برگزاری ویژه برنامه بین المللی محفل قرآن کریم با عنوان نوای ملکوت ۲ کرده است. این برنامه در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ساعت ۲۱ در مصلای بزرگ کرج، میزبان شهروندان و عموم علاقه مندان است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج عنوان کرد: تلاوت استاد احمد شحات احمد و استاد حمید شاکر نژاد از مهمترین بخش‌های محفل بزرگ نوای ملکوت ۲ است و از تمامی شهروندان دعوت به عمل می‌آید تا در این رویداد قرآنی حضور بهم رسانند.

کد خبر 6063974

دیگر خبرها

  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • محفل انس با قرآن برگزار می شود
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در پایگاه امداد و نجات شلالدون باشت
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • برگزاری ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی