Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:32:19 GMT

نگاهی به اولین گوشی 5G ال‌جی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۹۶۴

نگاهی به اولین گوشی 5G ال‌جی +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود ال‌جی اولین گوشی هوشمند مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت-5G خود را در نمایشگاه MWC بارسلون که در تاریخ ۶ اسفند تا ۹ اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود، معرفی کند.

ایوان بلاس افشاگر بزرگی که به تازگی تصویر اولین پوستر رسمی گلکسی اس ۱۰ را منتشر کرده بود، در ادامه اقدامات افشاگرانه خود اعلام کرده ال‌جی در تلاش است با گوشی جدید خود که به قابلیت اینترنت 5G مجهز است، با دست پر به نمایشگاه بارسلون بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوان نام این گوشی را LG V50 ThinQ 5G اعلام کرد.

ایوان بلاس تنها به نام و فناوری نوین اینترنت در پرچمدار جدید ال‌جی اکتفا نکرده و ویژگی‌های دیگری از قبیل دوربین سه‌گانه در پشت و سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی را افشا کرده است. خبر‌هایی که ایوان بلاس و دیگر خبر‌هایی که منابع غیررسمی از LG V50ThinQ 5G منتشر کرده، اشتیاق طرفداران گوشی‌های هوشمند سامسونگ را بسیار بالا برده و این افراد در حال لحظه‌شماری برای معرفی رسمی آن هستند.

ال‌جی V50ThinQ 5G را با پردازنده ۸۵۰ کوالکام اسنپدراگون و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری عرضه خواهد کرد. با توجه به پردازنده قدرتمند و فناوری نوین 5G در این گوشی، در مورد توانایی باتری آن تا حدودی تردید وجود دارد. به طور قطع مهندسان ال‌جی به این مسئله اندیشه‌اند ولی تا زمان عرضه به بازار نمی‌توان به صورت حقیقی این مسئله را درک کرد.

داغ‌ترین بحثی که در حال حاضر پیرامون LG V50 ThinQ 5G وجود دارد، قیمت آن است. با اینکه ال‌جی هنوز قیمتی برای این گوشی تعیین نکرده ولی تحلیلگران بازار فناوری معتقد‌ند گوشی جدید سامسونگ قیمتی بین ۱۱۶۵ تا ۱۳۵۴ دلار خواهد داشت. یکی از مدیران ارشد ال‌جی در اشاره‌ای جزئی به ظاهر پرچمدار جدید سامسونگ رنگ بدنه آن را براق و چشم‌نواز عنوان کرد. گفتنی است فتاوری 5G در این گوشی سبب می‌شود سرعت اینترنت آن در مقایسه با نسل قبلی اینترنت ۵ برابر بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: شرکت ال‌جی در فکر تولید و عرضه فناوری 6G است!

انتهای پیام/

ال‌جی گوشی 5G خود را به زودی معرفی می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به سئوالی درباره شرکت تقلبی نوکیا در تهران اظهارکرد: تولید گوشی با وزارت صمت است.

وی افزود: برای تولید گوشی ایرانی یک برنامه ای را با دوستان در وزارت صمت دنبال می کنیم

وزیر ارتباطات تأکید کرد: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است ولی در حوزه کاری ما نیست و وزارت صمت باید اظهارنظر بکند.

زارع‌پو همچنین اضافه کرد: موضوع یک بحث اختلافی است و شکایتی هم صورت گرفته و در دادگاه در حال بررسی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت
  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • نگاهی به سفر نخستین انسان به فضا در باشگاه نجوم آیاز
  • رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه