Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عسگری که ۱۰۰ روز قبل در فینال رقابتهای قهرمانی جهان با برتری یک بر صفر «لوئیجی بوسا» قهرمان عنوان دار ایتالیایی قهرمان جهان شده بود، امروز هم در مبارزه پایانی وزن ۷۵- کیلوگرم لیگ جهانی کاراته در دبی این بار ۲ بر صفر سرگروه ایتالیا را شکست داد و به نشان طلا دست یافت.  

عسگری روز جمعه پس از یک دور استراحت،  ۲ بر صفر «جو کلاوای» از انگلیس دارنده برنز امیدهای اروپا را شکست داد و سپس ۵ بر صفر «لوگان داکوستا» از فرانسه را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با برتری یک بر صفر مقابل «پاول آرتومونوف» از استونی راهی نیمه نهایی شد.  عسگری در این مرحله ۲ بر صفر «رافائل آقایف» آذربایجانی دارنده ۵ عنوان قهرمانی جهان را مغلوب کرد و فینالیست شد.

همچنین علی فداکار که به دیدار نهایی وزن ۸۴- کیلوگرم راه یافته بود، در این مرحله برابر «آکتاش» ترکیه ای ۲ بر یک باخت و نقره گرفت. وی روز گذشته با برتری مقابل  «سالی دیوپ» از فرانسه، «میشل دورهام» از استرالیا،   «جورج پرز»  از دومینیکن ، «ماکوتو کوییکی» از ژاپن و   «فاروک عبدسلام» از فرانسه راهی مبارزه نهایی شده بود.

برای کاراته ایران تا این لحظه بهمن عسگری یک طلا، علی فداکار یک مدال نقره،  فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، هامون درفشی پور، امیررضا میرزایی، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده و کاتای تیمی مردان(ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون) هفت برنز کسب کرده اند.  

این مسابقات همچنان ادامه دارد و تیم ایران توسط کاتای تیمی بانوان شانس کسب یک طلای دیگر دارد.  

کد خبر 4544879

منبع: مهر

کلیدواژه: بهمن عسگری کاراته کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

به نقل از مهر شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰

* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898402

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد