Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير خارجه پاکستان در گفت وگوي تلفني با وزير خارجه ايران، ضمن محکوم کردن حادثه تروريستي اخير در جنوب شرق کشور، بر آمادگي کشورش براي بررسي اين حادثه تاکيد کرد.
به گزارش پارس‌تودي؛ «شاه محمود قريشي» وزير خارجه پاکستان روز يکشنبه در تماس تلفني با «محمدجواد ظريف» اظهار کرد، هياتي تخصصي براي گفت وگو با مقامات ذيربط به ايران اعزام خواهد شد و پاکستان آماده هرگونه همکاري براي بررسي حادثه تاسف‌بار زاهدان و مبارزه مشترک با گروه‌هاي تروريستي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چهارشنبه‌شب 24 بهمن‌ماه يک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان ايران در جاده خاش- زاهدان در استان سيستان و بلوچستان هدف حمله تروريستي قرار گرفت که در اين حمله 27 نفر از حافظان مرزهاي ايران شهيد و 13 نفر زخمي شدند.
گروهک تروريستي موسوم به "جيش الظلم" مسئوليت اين حمله را بر عهده گرفته است. 114/120
کليدواژه ايران پاکستان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه وزارت امور خارجه، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات عربی متحده در تماس تلفنی، با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی با ابراز تأسف از وقوع سیل سنگین در امارات، آمادگی کشورمان برای کمک به مردم در معرض سیل را اعلام کرد.

شیخ عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات عربی متحده در این تماس تلفنی بر اراده کشورش جهت توسعه روابط دو جانبه در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

طرفین بر توسعه روابط دو جانبه و برگزاری منظم کمیته‌های مشترک اقتصادی و کنسولی تأکید کردند.

وزرای امور خارجه دو کشور همچنین در مورد آخرین تحولات غزه و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم فلسطین و ضرورت توقف هر چه سریع‌تر این جنایات و تسریع در ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و نیز در خصوص برخی دیگر از تحولات منطقه‌ای رایزنی و تبادل نظر کردند.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزه
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات
  • اعلام آمادگی ایران برای کمک به امارات
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی