Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:25:52 GMT

نیمکت‌نشینی کاوه رضایی برابر صدرنشین

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۲۲۹

مهاجم ایرانی کلوب بروژ برای چهارمین مسابقه متوالی جزو نفرات ذخیره تیمش است.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و ششم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم کلوب بروژ که کاوه رضایی را برای سومین دیدار پیاپی در لیست خود دارد، در استادیوم جان بریدل  به مصاف تیم صدرنشین خنک خواهد رفت.

 

کاوه رضایی که بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی، در دو هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک به‌عنوان یار جانشین برابر خنت و سرکل بروژ بازی کرد و در مسابقه اخیر مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به طور کامل نیمکت‌نشین بود، امروز هم جزو نفرات ذخیره تیمش برابر خنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران رضایی۴۶ امتیازی و تیم دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک هستند که با خنت صدرنشین و حریف امروزشان، فاصله ۱۳ امتیازی دارند.

 

اف سی بروژ کاوه رضایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اف سی بروژ کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد

محسن کاوه امروز جمعه در پایان مسابقات گزینشی المپیک در بیشکک قرقیزستان گفت: خوشحالم که موفق به کسب ۲ سهمیه برای ایران شدیم. امیدوارم کشتی فرنگی نیز ۲ سهمیه لازم را کسب کند. باید از هم اکنون به فکر المپیک و موفقیت در آن باشیم. در ۲ وزن ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم خیلی خوب کار کردیم اما در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان نتوانست سهمیه کسب کند.

وی در خصوص تکلیف این وزن برای المپیک افزود: ما پیش بینی احتمالات را داشتیم، علیرضا سرلک نایب قهرمان کشور را برای مسابقات گزینشی المپیک در ترکیه نگه داشتیم. هر چند که در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران اکنون مشکلات برای نتیجه‌گیری دارد اما جوانانی هستند که در آینده می‌توانند به خوبی بدرخشند.

کاوه ادامه داد: در این وزن جوانان مانند احمد جوان، ابراهیم خواری و میلاد والی زاده هستند که می‌توانند در آینده حرفی برای گفتن داشته باشند.

سرمربی تیم ملی در خصوص باخت جوان گفت: اختلاف امتیازی جوان با حریف امتیاز نبود. او بعد از فن چهار امتیازی نتوانست کشتی خود را جمع و در نهایت باخت. جوان در مسابقات اسپانیا نیز با این مشکل روبرو بود. جوان می‌تواند با تغییر وزن نتایج بهتری کسب کند. کسانی در کشتی نتیجه خواهند گرفت که اشتباه کمتری داشته باشند.

کاوه در خصوص وزن ۷۴ کیلوگرم نیز گفت: یونس امامی زحمات زیادی کشید و نتیجه گرفت و راهی المپیک خواهد شد.



دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • ارزیابی کاوه از کسب ۲سهمیه المپیک
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی