Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@07:44:49 GMT

وضعیت اعتیاد زنان در استان قزوین باید مشخص شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۲۷۷

وضعیت اعتیاد زنان در استان قزوین باید مشخص شود

استاندار قزوین گفت: اعتیاد در میان بانوان نیازمند بررسی جدی بوده و بسیار خطرناک است و وضعیت استان در زمینه اعتیاد زنان باید به طور کامل مشخص شود. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اعتیاد و مواد مخدر متولی مشخصی ندارد و همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند چراکه منشأ بسیاری از معضلات اجتماعی و جرائم اعتیاد است که نشان از اهمیت توجه به این امر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در مورد بحث ضربه به توان مالی قاچاقچیان باید پیگیری لازم انجام شود تا شاهد نتایج مطلوب در این زمینه باشیم در حالی که موضوع کمبود خودرو در نیروی انتظامی باید بررسی شود و با اولویت مناطق آلوده نیرو و خودرو تعلق گیرد.

پلمب 635 اتاق مواد‌فروشان در منطقه 12/ جمع‌آوری 131 معتاد متجاهر زن طی 20 روزقزوین‌|گزارش‌های اعتیاد از مدارس و دانشگاه‌ها نگران‌کننده استدادستان قزوین: برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در مدارس باید جدی گرفته شود

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: افزایش اعتیاد در بین زنان  نیازمند بررسی جدی بوده و بسیار خطرناک است و وضعیت استان در زمینه اعتیاد بانوان باید به طور کامل مشخص شود که شهرداری‌ها در این زمینه می توانند کمک جدی کنند.

وی بیان کرد: اعتیاد بانوان در تزلزل بنیان خانواده نقش دارد که باید مورد توجه باشد در حالی که امروز متاسفانه شاهد اعتیاد در سنین پائین و در بین دانش‌آموزان هستیم.

زاهدی گفت: موضوع عفو گسترده به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب با توجه به محبت نظام تاثیرگذار است و باید مراقبت‌های بعد از آزادی مدنظر باشد.

وی عنوان کرد: امروز فضای مجازی به معضلی در جامعه تبدیل شده که متاسفانه برخی افراد با سوءاستفاده از این فضا سبب گسترش آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.

انتهای پیام/ ع

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست

عضو شورای شهر قزوین گفت: وضعیت آسفالت شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا از اردیبهشت‌ماه نهضت آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر قزوین راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ولی چگینی شامگاه -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در جلسه علنی شورای شهر قزوین که در تالار مردم این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت آسفالت شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا از اردیبهشت‌ماه نهضت آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر قزوین راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: آسفالت معابر و خیابان‌های شهر قزوین اصلاً مناسب نیست و ضرورت دارد تا در سال جاری نسبت به راه اندازی نهضت آسفالت برای رضایت‌مندی بیشتر شهروندان اقدام کنیم. مردم از وضعیت آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها رضایت ندارند؛ چرا که موجب صدمه و آسیب به خودروها و همچنین مشکل در تردد عابران پیاده شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مالی شورای شهر قزوین با بیان اینکه می‌توانیم از اردیبهشت‌ماه کار روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر قزوین را آغاز کنیم، گفت: خواستار همراهی مدیریت ارشد استان در بازگشایی معبر سبزه‌میدان هستیم.

چگینی ادامه داد: با توجه به ترافیک ایجاد شده در معبر پیغمبریه ضرورت دارد تا با همراهی و همدلی مسئولین ارشد استان شاهد بازگشایی معبر سبزه‌میدان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار حمایت بیشتر شهرداری از پیمانکاران شد و گفت: برخی از پیمانکاران شهرداری مطالبات کلانی از شهرداری دارند، اما همچنان پای کار هستند و در بزنگاه‌های اقتصادی پروژه‌های عمرانی را انجام می‌دهند. بنابراین باید از این گونه پیمانکاران حمایت شود.

عضو شورای شهر قزوین در ادامه بر لزوم نظارت بیشتر در نحوه پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان قراردادی تأکید کرد و گفت: مدیریت شهری باید بر نحوه پرداخت به موقع حقوق پرسنل قراردادی نظارت‌های بیشتری داشته باشد تا حقی از این پرسنل ضایع نشود.

کد خبر 745601

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد 
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است