Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@13:09:03 GMT

مسابقات قرآنی و حدیث جامعه المصطفی مجازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۳۵۳

مسابقات قرآنی و حدیث جامعه المصطفی مجازی می‌شود

مدیرکل امور قرآن و حدیث المصطفی گفت: مسابقات قرآنی و حدیث جامعه المصطفی مجازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «محمد حسین رفیعی» در نشست خبری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی که امروز (یکشنبه 28 بهمن ماه) برگزار شد، گفت: این رقابت در روزهای دوم و سوم اسفندماه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل امور قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی با اشاره به اینکه اختتامیه پنجم اسفندماه و پس از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد، افزود: رونمایی از دستاوردهای قرآنی المصطفی در قرآن از برنامه هایی است که در این جشنواره برگزار می شود.


وی تصریح کرد: 5 هزار تن از 11 هزار شرکت کننده در این جشنواره در بخش خانواده مشارکت کرده اند. این جشنواره در افغانستان و هندوستان و مالی و سه کشور دیگر برگزار شده و در 15 کشور دیگر نبز برگزار خواهد شد.


رفیعی اظهار داشت: رشته پردازی ها در جامعه المصطفی با سایر مسابقات متفاوت است زیرا المصطفی یک مرکز علمی است و مسابقات باید بر اساس مقاطع تحصیلی صورت گیرد.


وی تأکید کرد که امسال همه آزمون های مرحله مقدماتی در بخش شفاهی به صورت متمرکز توسط داوران مشخص انجام گرفت.


مدیرکل امور قرآن و حدیث المصطفی ادامه داد: امسال مجازی سازی برخی از آزمون ها انجام گرفت و ان شاء الله در سال های آینده توسعه می یابد و در این صورت می توانیم همه مسابقات را به صورت همزمان انجام دهیم.


وی همچنین اعلام کرد که آموزش داوری در این دو روز نیز انجام می گیرد و این دو روز به مثابه کارگاه کارورزی خواهد بود.


رفیعی در پایان گفت: یکی از تفاوت های جشنواره امسال با سال های گذشته اینست که نخبگان مراحل مقدماتی کسانی هستند که برای اولین بار شرکت کرده یا کسانی هستند که برای اولین بار مقام می آورند و این نشان دهنده رویش قرآنی در المصطفی است.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن اردبیل رییس جمهوری هرمزگان وزیر ارشاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اصفهان حادثه تروریستی زاهدان جشنواره قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری