Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بسکتبال می گوید: برگزاری جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان در قصرشیرین کمک قابل توجهی به بهسازی امور ورزش در این استان پس از زلزله داشته است.

رامین طباطبایی در خصوص سفر اخیر روسای فدراسیون ها به استان کرمانشاه گفت: سیاست جدید این است که جلسات مشترک دکتر سلطانی فر و روسای فدراسیون ها هر از گاهی به جای تهران در شهرستان ها برگزار شود و این سیاست بسیار خوبی است چرا که می توانیم با مسائل و مشکلات استان ها از نزدیک مواجه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: حضور شخص استاندار، فرمانداران شهرها و روسای هیات ها باعث می شود تجزیه و تحلیل مشکلات راحت تر انجام شود و با همفکری راه حل مناسب برایش پیدا شود. وی افزود: در استان کرمانشاه هم خوشبختانه این جلسه در مرز خسروی برگزار شد که جای بسیار خوش آب و هوایی است اما از امکانات زیادی برخوردار نیست. با توجه به حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این نشست ما از شب قبل هم نشست هایی با هیات رییسه هیات بسکتبال استان کرمانشاه داشتیم و سعی کردیم مسائل و مشکلات را به طور جدی بررسی کنیم. استان کرمانشاه تیم های لیگ یکی خوبی در دو بخش مردان و زنان دارد و خوشبختانه وضعیت حضور اسپانسرها در بسکتبال کرمانشاه بد نیست. طباطبایی تاکید کرد: باید حمایت بیشتری از بسکتبال کرمانشاه انجام دهیم تا باعث انگیزه بیشتر حامیان مالی برای سرمایه گذاری ایجاد شود. این استان پر از استعداد است و همان روز هم مسابقه تیم ابزارسازان درمانگر کرمانشاه با اکسون کرمان را از نزدیک دیدم که تیم میزبان پیروز شد و الان به نیمه نهایی لیگ دسته یک در منطقه شمال رسیده است. وی افزود: چیزی که برای ما اهمیت دارد تحرک بیشتر در کل ورزش استان بعد از برگزاری چنین جلساتی است که اثرات آن در آینده مشخص می شود. من امیدوارم با حفظ روند چنین جلساتی توجه بیشتری به استان های نیمه برخوردار و کمتر برخوردار در آینده داشته باشیم ومشکلاتشان را مرتفع کنیم. ما قبل از این جلسه هم به منظور حمایت از تیم های استان کرمانشاه بعد از زلزله سال گذشته هر 4 تیم بسکتبال این استان – دو تیم بانوان و دو تیم آقایان - در لیگ دسته یک را از پرداخت ورودی مسابقات معاف کردیم تا باعث تقویت و انگیزه بیشتر آنها شود. طباطبایی در پایان گفت: روز پنج شنبه تیم ملی بسکتبال ایران ساعت 18 در تهران بازی حساسی برابر ژاپن دارد که در صورت پیروزی برای سومین بار به جام جهانی صعود می کنیم. از کلیه جامعه ورزش و مردم دعوت می کنم در این روز کنار تیم ملی باشند. از دکتر سلطانی فر، کلیه معاونان و مدیران وزارت ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری و سایر مدیران کمیته ملی المپیک هم به طور ویژه دعوت کردیم و امیدواریم با حضورشان باعث دلگرمی تیم ملی شوند./ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال که تعطیلات نوروز را با برتری یک بر صفر در برابر هوادار و تداوم صدرنشینی آغاز کرد، برای ماندن در شرایط مسابقه در تدارک بازی‌های دوستانه است.

جواد نکونام و استقلال منتظر هستند، ملی پوشان به اردوی تیم برگردند. صالح حردانی، حسین حسینی، ابوالفضل جلالی و جلال الدین ماشاریپوف ۴ ملی پوش استقلال به حساب می‌آیند که با شروع فیفا دی، اردوی تیم را ترک کرده اند.

استقلال در بازی بعدی شنبه ۱۸ فروردین میزبان مس رفسنجان در استادیوم آزادی است و به طور حتم تلاش خواهد کرد، انتقام شکست در جام حذفی در برابر این تیم را بگیرد.

پیش بینی می‌شود بازی دوستانه استقلال هم برای شبیه سازی با مس رفسنجان روز شنبه در تهران برگزار شود؛ اگرچه هنوز مشخص نیست حریف تدارکاتی استقلال کدام تیم است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی/ ورود همچنان ادامه دارد
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • گزارش خبرنگار مهر از حضور اقشار مختلف مردم در ورزشگاه آزادی
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟
  • امروز به جشن امام حسنی‌ها دعوتید/همه چیز آماده برگزاری جشن بزرگ