Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - معاون حقوقی، امور مجلس و استان ‌های وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه باید از فرصت ها برای انجام وظیفه بهتر استفاده شود، گفت: این امر وقتی محقق می شود که مدیران در مسیر توسعه کشور تلاش کنند.

به گزارش ایرنا مهران کفاش روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به کوتاه بودن دوران مدیریتی افراد، بیان کرد: حق مردم برای استفاده و بهره مندی از امکانات خیلی بیشتر از آن چیزی است که اکنون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم نباید با محدودیت همراه باشد، گفت: برای رفع مشکلات باید تلاش و کوشش بیشتری از سوی مسئولان در همه رده ها صورت بگیرد.
وی ادامه داد: هدایت کشور و استان خوزستان به سمت توسعه مستلزم همدلی و همکاری هرچه بیشتر مدیران است.

** نقش ویژه بخش خصوصی در کشور
معاون حقوقی، امور مجلس و استان ‌های وزارت راه و شهرسازی در ادامه نقش بخش خصوصی در توسعه کشور را ویژه بیان کرد و افزود: غفلت از این حوزه می تواند در مسیر حرکت رو به جلوی کشور مشکلات جدی را به وجود آورد و به همین دلیل نیاز است تا براساس قانون از بخش خصوصی و فعالیت هایی که می تواند در کشور تاثیرگذار باشد، حمایت شود.
کفاش، خوزستان را استانی با کاربرد و کارکرد ملی دانست و گفت:نیاز است از ظرفیت های خوزستان استفاده بهتری صورت بگیرد تا شاهد توسعه همه جانبه در این استان باشیم.
وی با اشاره به اینکه خوزستان به لحاظ حمل و نقل ترکیبی، از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است، افزود: همه زمینه های حمل و نقل زمینی، هوایی، ریلی و دریایی در خوزستان وجود دارد و بر این اساس اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از جمله اداره کل های مهم در این وزارتخانه است.

** طلسم معاونت عمرانی استانداری خوزستان شکسته شود
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: چند ماه است که خوزستان معاونت عمرانی ندارد و این موضوع نشان دهنده آن است که یا فعالیت عمرانی در استان انجام نمی شود و یا انتخاب فرد اصلح در این جایگاه سخت شده است.
حجت الاسلام عبدالمجید ناصری نژاد با تاکید بر اینکه این شرایط شایسته خوزستان نیست و نیاز است طلسم آن شکسته شود، افزود: انتخاب معاون عمرانی جدید می تواند به پیشرفت پروژه های خوزستان کمک بسیار زیادی کند و امیدواریم هرچه سریعتر این موضوع از سوی استاندار و مسئولان مربوطه تعیین تکلیف شود.
وی در ادامه به مقایسه اقدامات و فعالیت های عمرانی و زیرساختی در حوزه حمل و نقل خوزستان نسبت به دیگر استان های کشور پرداخت و گفت: در حالی که خوزستان از قدیمی ترین خطوط ریلی کشور برخوردار است اما می بینیم که دیگر استان های کشور که به تازگی به این شبکه متصل شده اند از پیشرفت های بیشتری برخوردارند.
وی ادامه داد:در برخی از نقاط کشور شبکه ریلی آنها کاملا نوسازی شده اما راه آهن تهران - خرمشهر همچنان در همان شرایط قدیم مانده و در عمل نوسازی در این حوزه صورت نگرفته است.
حجت الاسلام ناصری نژاد به انجام پروازهای فرودگاه های خوزستان که به گفته وی بیشتر اوقات با تاخیر انجام می شوند اشاره کرد و گفت: این فرودگاه ها از داشتن تجهیزات لازم برای رفع موانع و مشکلات پیش رو محروم هستند و علاوه بر آن فرودگاه جدید اهواز که قرار بود در زمان وزیر قبلی راه و شهرسازی، عملیات اجرایی آن آغاز شود همچنان تکلیف آن نامشخص است.
وی همچنین افزود: گرانی قیمت بلیت هواپیما در خوزستان مشکلات زیادی را به وجود آورده است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت راه های خوزستان ، گفت: در این زمینه نیز وضعیت رضایت بخش نیست به طوری که در جاده ها و مسیرهای روستایی مشکلات زیادی وجود دارد.
حجت الاسلام ناصری نژاد با بیان اینکه روزانه در جاده های خوزستان شاهد تلفات هستیم افزود: تکلیف بخش دیگری از پروژه های راه سازی مشخص نیست و نیاز است هرچه زودتر در این خصوص تصمیم گیری شود.
وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در خوزستان با نیازهای موجود همخوانی ندارد، گفت: از وزارت راه و شهرسازی گلایه داریم و این وضعیت منجر به نگرانی متعددی در حوزه های مختلف کاری و اجرایی شده است.
بر اساس این گزارش، پنجشنبه هفته گذشته در حکمی از سوی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، رضا رضایی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان منصوب شد.
9931/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد وزارت راه و شهرسازي توديع و معارفه معاون عمراني استانداري خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!

بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان بر این اعتقاد است که تیم تحت هدایت ژوزه مورایس حتی بدون سرمربی هم می‌تواند جزو سه تیم بالای جدول لیگ برتر باشد. - اخبار ورزشی -

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس که مدعیان اصلی قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر هستند، اظهار داشت: پرسپولیس با تغییراتی که داشت روند مثبتی پیدا کرده است و از لحاظ فوتبالی و تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. آنها در چند پست حساس نیاز به جذب بازیکن داشتند که این کار انجام شد و حالا شرایطی مثل پایان فصل گذشته دارند.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

هافبک سابق تیم‌های استقلال و سپاهان در ادامه افزود: شرایط روحی پرسپولیس به‌عنوان تیم تعقیب‌کننده بهتر از استقلال است، ولی تیمِ نکونام هم انسجام تیمی خوبی داشته و نسبت به حریفش یک امتیاز بیشتر دارد. شانس هر دو تیم برای قهرمانی یکسان است و تیمی قهرمان خواهد شد که با تمرکز بالا و کمترین اشتباه شش بازی پایانی را به پایان برساند.

هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان در مورد برد دیروز سپاهان برابر ملوان و اینکه آیا می‌توان تیم اصفهانی را در بین مدعیان قهرمانی قرار داد، تصریح کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و روی کاغذ و از لحاظ ریاضی سپاهان شانس دارد، ولی این تیم در فاصله شش هفته مانده به پایان مسابقات، هشت امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و جبران این هشت امتیاز در شش بازی بسیار سخت است.

جمشیدیان در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان می‌خواهد همکاری‌اش با ژوزه مورایس را در انتهای این فصل خاتمه دهد، گفت: شک نکنید ماندن این مربی ضربه بزرگی به سپاهان می‌زند. مورایس یک مربی پرهزینه است و عملکرد فوق‌العاده ضعیفی در سپاهان داشت. او باید تفاوت خودش را با مربیان درجه دو و سه نشان می‌داد که این اتفاق رخ نداد و معمولاً بهانه‌های مختلفی برای نتیجه نگرفتن آورد. سپاهان با همین مهره‌های گرانقیمت و تأثیرگذار، بدون سرمربی می‌تواند جزو سه تیم اول باشد و فکر می‌کنم که اگر رضا فتاحی سرمربی این تیم بود سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت.

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مورایس در ایران برای آنهایی خوب بود که از کنارش سود می‌بردند و شما دیدید که او در این دو سال خریدهای افتضاحی برای سپاهان انجام داد. اگر دقت کنید خریدهای استقلال خوزستان خیلی بهتر از خریدهای سپاهان بود. نکته دیگر در مورد سپاهان این است که مورایس در طول فصل در بعضی از بازی‌ها با بدرفتاری بازیکنان در زمین مواجه شد که حتی تصاویر آن در رسانه‌ها و صفحات مجازی هم پخش شد، ولی سرمربی سپاهان جرأت برخورد با بازیکنان را نداشت. سرمربی 100 میلیاردی در این دو سال کاری برای سپاهان انجام نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • طرح تعیین حریم گسل‌های قائم‌شهر به اتمام رسید
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان