Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر یکشنبه در نخستین روز از سفر خود به هرمزگان از مجتمع کارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بازدید و با نحوه ی فعالیت این واحد صنعتی آشنا شد.

به گزارش ایرنا، کارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در ساخت، تعمیر، تجهیز و راه اندازی شناورهای سطحی و زیرسطحی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمهوری به منظور افتتاح زیردریایی پیشرفته کشور (فاتح ) به همراه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرماندهی نیروی دریایی ارتش وارد این مجموعه شدند.
رییس جمهوری همچنین در بدو ورود به این مجموعه، از نیروهای مستقر در میدان سان دید و با قرائت فاتحه به شهدای این نیرو ادای احترام کرد.
رییس جمهوری و شماری از اعضای هیات دولت تدبیر و امید صبح امروز یکشنبه از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد این شهرستان شدند و تا دقایقی دیگر در ورزشگاه تختی این شهر با مردم غرب هرمزگان دیدار می کنند.
رییس جمهوری و هیات همراه روزهای یکشنبه و دوشنبه 28 و 29 بهمن جاری مهمان مردم هرمزگان هستند.
در این سفر 2 روزه، 40 طرح بزرگ اقتصادی با اعتبار 60 هزار میلیارد ریال به صورت وئدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.
افتتاح زیر دریایی فاتح و شرکت در نشست شورای اداری هرمزگان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری به این استان است.
همچنین بهره برداری از طرح های ویدئو کنفرانسی جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی روز دوشنبه با حضور رییس جمهوری انجام می شود.
به گزارش ایرنا، وزیرنفت، راه و شهرسازی، اطلاعات، جهاد کشاورزی، نیرو، و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس دفتر رییس جمهوری، رییس جمهوری را در این سفر 2 روزه همراهی می کنند
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رييس جمهوري منطقه يكم نداجا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) پس از برخورد دو بالگرد در هوا در جریان آموزش نمایشی برای نیروی دریایی سلطنتی مالزی، ۱۰ نفر کشته شدند.

براساس گزارش العربیه، نیروی دریایی مالزی با بیان اینکه هر ۱۰ نفر از خدمه این دو هواپیما بودند، اعلام کرد: این سانحه در ساعت ۹:۳۲ صبح امروز در پایگاه دریایی لوموت واقع در غرب ایالت پراک رخ داد.

نیروی دریایی ارتش مالزی اعلام کرد که مرگ همه قربانیان در محل حادثه قبل از اعزام به بیمارستان پایگاه نظامی لوموت برای شناسایی، تایید شد.

سهیمی محمد سهیل، فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و امداد و نجات مالزی گفت: این دو بالگرد در حین پرواز آموزشی با یکدیگر برخورد کرده و سرنشینان در دم جان باختند لذا تیم‌های پزشکی فرصتی برای امدادرسانی نداشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بازدید عمومی نمایشگاه ایران اکسپو از روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ نمایشگاه اکسپو چند روز است؟!
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم