Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:52:27 GMT

شکار یک نظامی سعودی در جیزان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۳۸۰

شکار یک نظامی سعودی در جیزان

منابع یمنی از هلاکت یک نظامی سعودی در عملیات تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی در جیزان خبر دادند. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع نظامی به المسیره گفت یک نظامی سعودی به ضرب گلوله تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی در جیزان به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع افزود این نظامی سعودی در پایگاه نظامی مشعل هدف قرار گرفت.

ثبت 508 مورد نقض آتش‌بس توسط عربستان در یمن

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته نیز دو خودروی نظامی ارتش سعودی را در جیزان با استفاده از بمب منفجر کردند، شماری از مزدوران هم در کمین یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی گرفتار شده و به هلاکت رسیدند.
انتهای پیام/

 

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عربستان سعودی" آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی آخرین تحولات یمن اخبار عربستان سعودی آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران