Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گزارش‌های ارائه شده این حمله تروریستی با حمایت اطلاعاتی عربستان و امارات انجام شده و مواد منفجره استفاده شده در این حادثه از خاک پاکستان وارد کشور شده است. آفتاب‌‌نیوز : عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیات جلسه این کمیسیون با مسئولان ذیربط درباره حادثه تروریستی زاهدان را تشریح کرد.
محمدابراهیم رضایی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه ویژه امروز (یکشنبه 28 بهمن) این کمیسیون گفت: در این جلسه ابعاد مختلف حادثه اخیر تروریستی زاهدان با حضور عباس عراقچی، معاون وزیر امورخارجه، مسئولان وزارت اطلاعات، مسئولان وزارت کشور، نماینده سپاه پاسداران و استاندار سیستان و بلوچستان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در ابتدای جلسه نماینده سپاه پاسداران گزارشی از چگونگی حادثه و کم و کیف وقوع حادثه گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه و نماینده وزارت اطلاعات نیز گزارشی از کم و کیف فعالیت گروهک‌ها در این استان گزارشی را ارائه کرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس تصریح کرد: در این جلسه همچنین عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، عنوان کرد که سفیر پاکستان احضار شده و از مسئولان پاکستانی به صورت جدی خواسته شده تا با عناصر و گروهک‌هایی که با حمایت عربستان و امارات به پاکستان اعزام و از آنجا وارد کشور ما می‌شوند، برخورد کنند.
رضایی ادامه داد: مسئولان ایرانی عنوان کردند که پاکستانی مراقب باشند که روابط ایران با پاکستان تحت تاثیر رفتار سوء عربستان، امارت، اسرائیل و آمریکا قرار نگیرد.
نماینده مردم خمین در مجلس اضافه کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده این حمله تروریستی با حمایت اطلاعاتی عربستان و امارات انجام شده و مواد منفجره استفاده شده در این حادثه از خاک پاکستان وارد کشور شده است.
منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حمله تروریستی زاهدان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»

به گزارش «نماینده»، محمود عباس زاده مشکینی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز جلسه ای درباره ابعاد عملیات «وعده صادق» در پاسخ به اقدام تجاوزگرایانه رژیم صهیونستی در حمله به کنسلوگری ایران در دمشق برگزار می‌کند.

به گفته وی، این جلسات با حضور مسئولان مربوطه تشکیل می‌شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شب گذشته( ۲۵ فروردین) عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.

دیگر خبرها

  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • عربستان علیه امارات به سازمان ملل شکایت کرد
  • رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد
  • جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد