Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:30:28 GMT

قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها دو برابر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۴۱۶

قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها دو برابر می‌شود

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای وزارت نفت را مجاز کردند قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها را به دو برابر افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس با ۱۳۰ رأی موافق، ۴۷ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر به پیشنهاد گرمابی نماینده نیشابور به عنوان بند الحاقی به تبصره ۱ رأی دادند که بر اساس آن وزارت نفت مجاز است قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها را از ۱۳۲ تومان به ۲۶۰ تومان افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی لاریجانی رئیس مجلس پس از تصویب این پیشنهاد تاکید کرد که این مصوبه مربوط به خوراک پتروشیمی‌ها نیست بلکه به سوخت آنها مربوط است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امداد غیبی ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ نشانه عجز و زبونی قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ به اذعان دوست و دشمن، یادآور یکی از امداد‌های غیبی است.

وی در پیامی به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان هدیه بزرگ الهی به بشریت، پیوسته تحت امداد‌های غیبی پروردگار متعال قرار داشته و دارد.

وی افزود: پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ به اذعان دوست و دشمن، یادآور یکی از این امداد‌های غیبی است آنجا که اعتراف می‌کنند: «ما تمامی امور را سنجیده بودیم، اما رهبر انقلاب ایران هر دستی که بلند می‌کرد یکی از هواپیما‌های ما سرنگون می‌شد».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آری صحرای طبس تابلویی از عجز و زبونی قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی است، اینجانب ضمن حمد و سپاس خدای منان بر همه الطاف خفیه و جلیه الهی به روح ملکوتی امام و شهیدان درود می‌فرستم و توجه همگان به خصوص جوانان جویای حقیقت را به بازخوانی این برگ‌های سرنوشت ساز تاریخ و تبیین چهره واقعی استکبار جهانخوار جلب می‌کنم.

دیگر خبرها

  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • طرح پتروشیمی «میانکاله» دیگر وجود ندارد
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • فیلم/ اژه‌ای: اگر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود