Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:21:25 GMT

برگزاری جشن تولدی متفاوت برای طاها

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۵۴۵

برگزاری جشن تولدی متفاوت برای طاها

جشن تولد چهار سالگی محمدطاها فرزند شهید مرتضی بصیری‌پور متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، کودک که باشی و جشن تولدت نزدیک باشد از مدت‌ها قبل آرام و قرار نداری و ثانیه ثانیه را می‌شماری که در سالروز تولدت پدر و مادر با حضور دوستان و اقوام برایت جشن بگیرند شمع روشن کرده و کیک تولد و هدیه بخرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودک است دیگر و در دنیای کودکی خود به همین جشن تولد دلگرم و خوشحال می‌شود. دنیای کودکی عالمی برای خود دارد و کودکان با آرزوهای کودکانه دنیای خود را می‌سازند.

 

اما چه سخت است جشن تولد پسر باشد و خبری از حضور پدر در این جشن تولد نباشد. پدری که برای حفظ از حرم اهل‌بیت علیه‌السلام راهی سوریه شود و پس از مدتی خبر شهادت او را به خانواده دهند. پدری که رفت تا مدافع حرم شود و بسیاری از پدر و مادرهای این کشور برای فرزندان خود در امنیت کامل جشن تولد بگیرند و اکنون خودش در جشن تولد چهارسالگی طاهایش نباشد.

 

روز گذشته، 27 بهمن‌ماه 1397 جشن تولد چهارسالگی طاها بصیری‌پور فرزند اولین شهید مدافع حرم خراسان‌جنوبی بود. در این جشن تولد برای اولین‌بار پدر طاها حضور نداشت تا به بر چهره معصوم تنها فرزندش بوسه‌ای زند و تولدش را تبریک بگوید. 

 

اگر چه دیروز پدر محمدطاها نبود که برای او هدیه بخرد اما قطعا حضور معنوی پدر در این جشن تولد حضور داشت و نظاره‌گر حضور همه مهمانان و اهل‌خانه در مراسم جشن تولد طاهایش بود. همان طاهایی که پدر در وصیت خود از او خواسته "مواظب قلبش یعنی مادرش باشد و بدانی که نباید ایشان را آزرده خاطر کنی و بدانی که بنده در همه حال پیش شما هستم؛ان‌شاءالله."

 

تولد چهار سالگی محمدطاها بصیری‌پور روز گذشته با حضور آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی، سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی، اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند و بسیاری دیگر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و خانواده‌اش برگزار شد.

 

آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با خانواده شهید مرتضی بصیری‌پور اولین شهید مدافع حرم از استان خراسان جنوبی اظهار کرد: رفتار همه ما در جامعه برای نسل جدید فرهنگ‌ساز است و همه در قبال تربیت فرزندانی انقلابی و اسلامی مسئولیت داریم.   وی افزود: خانواده شهدا به گردن ما حق بسیاری دارند تا نسلی انقلابی و اسلامی تحویل جامعه دهیم.   20 فروردین‌ماه امسال، پاسدار مرتضی بصیری‌پور که برای دفاع از حرم اهل‌بیت علیه‌السلام به سوریه رفته بود، در پایگاه تی‌فور سوریه بر اثر اصابت موشک صهیونیست‌ها به این پایگاه به شهادت رسید و اولین شهید مدافع حرم از استان خراسان‌جنوبی شد.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • عکس | تصویری متفاوت از گلاره عباسی با شتر و لباس جنوبی
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • عکس| تولد بازیگر شهید شیرودی در اکران مردمی و هدیه جالب طرفدارانش