Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:25:37 GMT

سارق حرفه ای منازل در مهاباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۵۶۸

سارق حرفه ای منازل در مهاباد دستگیر شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک سارق حرفه ای منازل با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رضا ظهیریان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی چندین فقره سرقت در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با سرنخ های به دست آمده فرد متهم دستگیر و در بازجویی ها به 11 فقره سرقت از منازل محلات مختلف این شهرستان اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ظهیریان گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
وی با اشاره به نتیجه تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد سرقت ها افزود: بیشتر مالباختگان در حفظ و حراست از اموال خود سهل انگاری کرده و هشدارهای پیشگیری از سرقت را جدی نمی گیرند.
وی ادامه داد: یرای پیشگیری از سرقت منازل و اماکن، توصیه های پلیسی باید جدی گرفته شده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله نصب دوربین های مدار بسته فرصت سرقت را از سارقان سلب کرد.
سرهنگ ظهیریان با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و انتقادات، پیشنهادات و تقدیرهای خود از عملکرد پلیس را از طریق سامانه ارتباطی 197 گزارش کنند.
مهاباد با 241 هزار نفر جمعیت دارای سه کلانتری است.
9903/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي سارق منزل مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سید محمد موسوی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد