Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از رئیس کمیسیون اقتصادی خواسته است موضوع افزایش قیمت لوازم خانگی را پیگیری کند، گفت: اینکه گفته شود ۴۰ درصد به قیمت لوازم خانگی اضافه می‌شود حتماً خلاف است. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ علی لاریجانی در جلسه نوبت عصر امروز مجلس شورای در پاسخ به اعتراض نمایندگان به اظهارات رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اظهار داشت: مصاحبه‌ای که رئیس اتحادیه راجع به لوازم خانگی کرده حتماً خلاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آقای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی خواستم که این موضوع را پیگیری کنند، بیان کرد: اینکه گفته شود ۴۰ درصد به قیمت لوازم خانگی اضافه می‌شود حتماً خلاف است.

لاریجانی گفت: چرا اتحادیه لوازم خانگی چنین اظهاراتی داشته و نابسامانی ایجاد کرده است.

بر اساس گزارش خانه ملت، چندی پیش اظهارات «طحان پور» رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در بخش خبری ۲۰:۳۰ پخش شده بود که وی در آنجا گفته بود، «سال آینده بلااستثنا افزایش قیمت خواهیم داشت، شاید مردم منتظر اتفاقی باشند، به آن‌ها می‌گویم منتظر نباشند و کالاهایشان را در بازار بخرند، اگر می‌خواهند کالایی در اردیبهشت ماه و یا برای جهیزیه خریداری کنند از امروز اقدام نمایند».

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی لاریجانی رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی اتحادیه لوازم خانگی افزایش 40 درصدی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، طبق قانون شرکت های خودرو سازی می توانند هر ساله اقدام به پیش فروش خودروهای خود کنند که این اقدام نوعی تشویق برای خودروسازان و همینطور کمک به مشتریان برای خرید ارزان تر خودرو است اما متاسفانه بدقولی خودرو سازان در تحویل به موقع خودرو وعده داده شده کام مشتریان را تلخ می کند.شهروند خبرنگاری در همین باره پیامی ارسال کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

در سال گذشته تعداد زیادی از مردم برای خودرو در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و مقرر بوده ایران خودرو در زمستان ۱۴۰۲ خودرو را تحویل دهد لکن این اقدام در سال ۱۴۰۲ انجام نشده و ایران خودرو به تعهد خود عمل نکرده است و حالا قیمت خودرو پژوپارس را ۱۵۰ گران کرده است در حالی که باید این خودرو ها به قیمت زمان مقرر تحویل بایستی تحویل مشتری میشد و بابت دیرکرد هم به مشتری خسارت پرداخت میشد اما این گران فروشی و افزایش قیمت چه معنایی دارد.

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه