Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فيناليست هاي اوزان منهاي 75 و منهاي 84 کيلوگرم کشورمان به ترتيب مدالهاي طلا و نقره ليگ جهاني کاراته وان امارات را کسب کردند.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون کاراته، فينال وزن منهاي 75 کيلوگرم بين بهمن عسگري از ايران و لوئيجي بوسا ايتاليايي دارنده يک طلا، 2 نقره و يک برنز جهان برگزار شد که عسگري موفق شد با برتري 2 بر صفر مدال طلاي اين وزن را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 75- كيلوگرم، بهمن عسگري که موفق شد در روز نخست ليگ جهاني با غلبه بر تمامي حريفان به فينال راه يابد، امروز در مقابل قرار گرفت و
عسگري پس از استراحت در دور اول، در اولين مبارزه 2 بر صفر جو کلاواي از انگليس دارنده برنز اميدهاي اروپا را شکست داد. سپس موفق شد 5 بر صفر لوگان داکوستا از فرانسه را مغلوب کند.
او در ادامه يک بر صفر پاول آرتومونوف از استوني دارنده برنز اميدهاي جهان در سال 2017 را برد و در نيمه نهايي 2 بر صفر رافائل آقايف آذربايجاني دارنده 5 عنوان قهرماني جهان را مغلوب کرد و فيناليست شد.
در وزن 84 – كيلوگرم، علي فداکار براي کسب مدال طلا به ديدار اوگور آکتاش ترکيه اي نفر سوم جهان در سال 2018 رفت و 2 بر يک نتيجه را واگذار کرد و مدال نقره را بر گردن آويخت.
او در اولين مبارزه خود 3 بر 2 سالي ديوپ از فرانسه را برد. سپس با نتيجه 2 بر صفر از سد ميشل دورهام از استراليا گذشت. در ادامه موفق شد 4 بر صفر جورج پرز از دومينيکن را با شکست بدرقه کند.
فداکاردر چهارمين مبارزه 5 بر يک ماکوتو کوييکي از ژاپن را برد و در نيمه نهايي 3 بر 2 از سد فاروک عبدسلام از فرانسه گذشت تا راهي ديدار فينال شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليگ جهاني کاراته وان عسگري فداکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی

با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان