Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتبال رئال مادرید و خیرونا در هفته بیست‌وچهارم لالیگا با برتری خیرونا به پایان رسید. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لالیگا اسپانیا امروز (یکشنبه) تیم‌های رئال مادرید و خیرونا از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند.

این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود خیرونا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تک‌گل رئال مادرید را کاسمیرو (۲۵) وارد دروازه حریف کرد، گل‌های خیرونا را کریستین استوآنی (۶۵ - پنالتی) و پرتو (۷۵) زدند.

سرخیو راموس کاپیتان رئال هم در دقایق پایانی از زمین اخراج شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید باشگاه رئال مادرید دیدار رئال مادرید و خیرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا امیدش برای کاهش اختلاف امتیاز با این تیم در صدر جدول بیش از پیش کاهش پیدا کرده باشد. 

شاگردان ژاوی در این بازی دو بار توسط آندریاس کریستنسن و فرمین لوپز از حریف پیش افتادند اما نتوانستند از این برتری محافظت کنند و درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که سه امتیاز این بازی را به راحتی از دست بدهند. 

اعتراض بازیکنان این تیم و ژاوی به خصوص روی یک صحنه مشکوک بود که معتقد بودند توپ یامال از خط دروازه رد شده و سپس توسط آندری لونین دفع شده است.

عدم وجود تکنولوژی خط دروازه در لالیگا جنجال ساز شد اما در نهایت VAR نظر داد که همه توپ از خط رد نشده است.

در همین رابطه خوانفه سانز، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، ادعای جالبی مطرح کرد. اینکه اصلا نیاز به جنجال نبود چرا که آن صحنه قطعا آفساید بود. کوبارسی در لحظه رسیدن توپ به لونین در منطقه آفساید بود و چون برای گلر رئال ممانعت ایجاد کرده بود، توپ اگر گل می شد نیز مورد قبول قرار نمی گرفت.

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس