Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@16:40:03 GMT

دستگیری 5شرور افسریه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۶۸۸

رئیس کلانتری افسریه از دستگیری ۵ شرور محله افسریه که ۴ دستگاه خودروی سواری را در محدوده خیابان ۱۵ متری چهارم تخریب کرده بودند، خبر داد. ناطقان: سرگرد فرهاد باقری در توضیح این خبر، گفت: بامداد امروز ساعت ۲:۳۰ صبح ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان ۱۵ متری دوم به رفتار ۳ موتورسوار که در حال تردد بودند مشکوک و بلافاصله فرمان ایست می دهند، متهمان بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه با اشاره اینکه ماموران کلانتری به گشت زنی هدفمند خود برای دستگیری متهمان ادامه می دهند، گفت: در گشت زنی انجام شده ماموران کلانتری موفق شدند همان متهمان را در ۱۵ متری چهارم در حالی که ۲ نفر دیگر نیز به آنان ملحق شده بودند مشاهده کنند.

سرگرد باقری با بیان اینکه ۵ متهم مذکور در حال تخریب ۴ دستگاه خودروی سواری پارک شده در جلوی ساختمانی بودند، بیان داشت: با درخواست گشت انتظامی مبنی بر اعزام تیم کمکی، تیمی دیگری از ماموران کلانتری به محل اعزام و موفق شدند، هر ۵ متهم را که در مقابل فرمان پلیس تمرد می کردند، دستگیر کنند.

وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی، مشخص شد که این متهمان ضمن ورود به عنف و ضرب و شتم شاکی، خودروی شاکی و خودروهای بستگان وی که در جلوی ساختمان پارک شده بود، تخریب کرده اند.

کلانتر محله افسریه با اشاره به اینکه متهمان مدعی بودند که برای تسویه حساب مالی شاکی را ضرب و شتم و خودروها را تخریب کرد ایم، افزود: از متهمان تعدادی سلاح سرد کشف و هر ۵ شروز به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دارای سابقه کیفری و از سارقان زورگیر حرفه ای هستند، عنوان کرد: متهمان برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل و تحت بازجوئی اولیه قرار گرفتند.

سرگرد باقری خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان، هر ۵ شرور افسریه تحویل مرجع قضائی شدند. 
منبع: مهر برچسب ها: دستگیری ، شرور ، افسریه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری شرور افسریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!