Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از اجرای طرح بخشودگی سود و جرایم تسهیلات مسکن روستایی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سجاد صنعتی منفرد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای قانون بودجه در خصوص وام های زیر 100 میلیون تومان و ابلاغ آن از سوی بانک مرکزی به بانک های عامل، تسهیلات گیرندگانی که به دلیل معوق شدن اقساط مشمول جریمه شدند، می‌توانند تا 15 اسفند ماه به بانک ها مراجعه کرده و از بخشودگی جرایم استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعتی منفرد با اشاره به بخشودگی جرائم تسهیلات مسکن اظهار داشت: در راستای مساعدت با بدهکاران بانکی  به‌ ویژه در تسهیلات روستایی، وام های مسکن روستایی بدون پرداخت سود و جریمه تسویه می شود، که می توان گفت این موضوع تاثیربسزایی در کاهش فشار اقتصادی بر مردم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح که اجرای آن تا پایان  15 اسفند ماه امسال تمدید شد تسهیلات گیرندگانی که به دلیل معوق شدن اقساط مشمول جریمه شدند می‌توانند با شرایطی از بخشودگی جرایم برخوردار شوند همچنین این طرح به تسریع در روند کاهش مطالبات غیرجاری بانک‌ها کمک می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یادآور شد:  در حال حاضر متقاضیانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده نموده‌ و مشمول برخورداری از بخشودگی جرایم هستند می‌توانند از این فرصت برای پرداخت اقساط تسهیلاتشان اقدام کنند.

صنعتی منفرد  خاطرنشان کرد: با توجه به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مسکن روستایی متقاضیان جهت مقاوم‌سازی مسکن‌های خود می‌توانند اقدام کنند و بانک‌های عامل هم جهت پرداخت تسهیلات با قبول ضمانت‌های زنجیره‌ای همکاری لازم را با متقاضیان خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، قزوینیان گفت: پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی ۹۲ درصد برآورد شده است.

وی افزود: در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی، در بخش خودمالکی ۶هزار و ۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی نیز  ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان در ادامه با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین (به صورت اجاره ۹۹ ساله) تأمین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تأمین و الحاق اراضی مدنظر است، ادامه داد: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد نیز مسکن روستایی می باشد.

قزوینیان گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت تأمین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام است و در سال جدید با جدیت پیگیر تأمین زمین هستیم.

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم