Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:09:46 GMT

باند 12 نفره سارقان تجهیزات برق در شهرکرد متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۸۱۲

باند 12 نفره سارقان تجهیزات برق در شهرکرد متلاشی شد

شرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از متلاشی شدن باند 12 نفره سارقان تجهیزات برق درشهر سورشجان شهرستان شهرکرد خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده افزود: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی استان باند 12 نفره سارقان با31 فقره سرقت ترانس و سیم برق به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرکرد دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت زنجیره ای ترانس و سیم برق همراه با وقوع خاموشی متعدد در شهر سورشجان ماموران انتظامی بخش لاران وارد عمل شدند.
سردار غلامزاده افزود: در بررسی اولیه ماموران مشخص شد سارقان با استفاده از خودروهای سواری پلاک مخدوش تجهیزات سرقتی را در زمین های کشاورزی و زیر پل ها مخفی کرده و در فرصت مناسب به مخفیگاهشان می بردند.
وی گفت: با تحت نظر قرار گرفتن محل ها تردد احتمالی سارقان یک دستگاه سواری پژو پلاک مخدوش حامل سیم برق با 2 سرنشین توقیف شد.
وی گفت: متهمان در بازجویی فنی پلیس به 31 فقره سرقت تجهیزات برق به صورت باندی با همدستی 9 سارق دیگر اعتراف کردند.
سردار غلازماده افزود : ماموران انتظامی در یک عملیات هماهنگ 9 نفر دیگر از اعضای این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه سارقان 7 دستگاه ترانس برق، 3 هزار متر سیم برق و 4 دستگاه خودروی سواری پلاک مخدوش کشف و ضبط کردند.
7360/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرقت انتظامي تجهيزات برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت