Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در مراسمی فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان معرفی شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان ، امروز در مراسمی امیر طاهری به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات امیر سرگزی فرمانده سابق تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور در این مراسم با اشاره به حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان گفت: دسیسه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره محکوم به شکست است و به اهداف شومشان نخواهند رسید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان معرفی شدبازدید فرمانده کل ارتش از تیپ 288 زرهی خاشهمدان| معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): «بیانیه گام دوم انقلاب» نقشه راه نظام را به روشنی ترسیم کرد

امیر مهدی معمار باشی ادامه داد: نیروهای مسلح با اقتدار در کنار مردم ولایتمدار همواره وفادار و حافظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: لحظاتی قبل، ماموران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی و با هماهنگی لازم به محل اعزام شدند که قاتل، با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ضمن دستگیری ۲ همدست وی، از مخفیگاه شان، یک قبضه سلاح کلاشینکف و سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد 
  • عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود