Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، مهرداد شریف‌پور با بیان اینکه دی‌ماه امسال دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به روستاهای مناطق محروم استان اختصاص یافته است، بیان کرد: هدف از ارائه خدمات در مناطق محروم توانمندسازی ساکنان این روستاها است.

وی با اشاره به خرید لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های نیازمند، افزود: ۷۲۰ قلم کالا شامل کپسول گاز مایع، اجاق گاز، آبگرمکن برقی و تانکر آب برای اهالی پنج روستای بخش بازفت خریداری و در بین ساکنان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند ساکن این روستاها ۲۰۰ بسته بهداشتی و ۲۰۰ سبد غذایی دریافت کرده‌اند، بیان کرد: کالاهای پیش‌بینی شده در سبد غذایی شامل نیازهای اولیه غذایی از جمله برنج، روغن، قند و چای است.

کد خبر 4544950

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد کمیته امداد چهارمحال و بختیاری کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال و بختیاری

 دکتر صالحی فرد درخصوص فعالیت‌های مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب اجرای برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان (از ۱۵اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳) گفت: در این مدت بیش از ۳۵ هزار و ۲۰۰ مورد بازدید و بازرسی از مراکز و اماکن استان انجام شد.

وی افزود: در این مدت ۱۹ واحد مرکز و اماکن متخف بهداشتی با هماهنگی مراجع قضایی پلمب و ۳۰۰ متصدی متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید

معدوم سازی ۱۲۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی فاسد در بروجن

صالحی فرد از معدوم سازی ۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم (بیش از ۱۸ تن) مواد غذایی غیرقاب مصرف و فاسد در استان خبر داد و گفت: در قالب اجرای برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ بار کلرسنجی آب آشامیدنی از سوی بازرسین سلامت محیط و کار مرکز بهداشت انجام شد.

وی تعداد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را بیش از ۲۳ هزار و ۶۰۰ مورد اعلام کرد و افزود: همچنین در ایام تعطیلات عید نوروز و همزمان با ماه مبارک رمضان به بیش از ۲۱۵ مورد شکایت مردمی درخصوص رعایت بهداشت رسیدگی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در چهارمحال‌وبختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۲۵ طرح هادی در روستا‌های بن
  • پرداخت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد تومان زکات در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری
  • اهدای ۱۱ قطعه زمین رایگان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز