Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@15:29:19 GMT

رقیب نتانیاهو به سخنان ظریف واکنش نشان داد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۹۸۶

رقیب نتانیاهو به سخنان ظریف واکنش نشان داد

«بنی گانتز» نامزد نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی و رئیس سابق ستاد مشترک ارتش این رژیم به سخنرانی وزیر خارجه ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و نامزد رقابت برای تصدی نخست‌وزیری این رژیم که برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ به آلمان سفر کرده، به سخنرانی وزیر خارجه ایران در این نشست واکنش نشان داد و گفته که در موضوع «مقابله با ایران»، با «بنیامین نتانیاهو» اتفاق نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بنی گانتز» رئیس حزب «انعطاف برای اسرائیل» در انتخابات ۹ آوریل (۲۰ فروردین ۱۳۹۸) در یک نشست در کنفرانس امنیتی مونیخ علیه سخنان «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران موضعگیری کرد.

بیشتر بخوانید:

ظریف: اروپا در حد بازجویی از ایران نیست سخنرانی ظریف در کنفرانس امنیتی مونیخ آمریکا ۱۰ هزار کیلومتر طی کرد تا پایگاه‌های خود را در مرزهای ما برپا کند

به گزارش «عاروتص شوع»، این نظامی سابق و سیاستمدار کنونی رژیم صهیونیستی مدعی شد: «شما سخنان ظریف را شنیدید، دروغ‌هایش را باور نکنید».

گانتز که در مقام ریاست ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ‌های مختلف از قبیل تجاوز سال ۲۰۱۴ این رژیم به نوار غزه مستقیماً نقش داشته، در مونیخ ایران را «رژیمی شیطانی» خواند و سخنان ظریف را رد کرده است.

وی درحالی که رژیم صهیونیستی بارها توسط نهادهای بین‌المللی به دلیل اشغال اراضی دیگر کشورها و نقض آشکار حقوق فلسطینان محکوم شده است، امروز در مونیخ با تکرار ادعاهای ضد ایرانی این رژیم گفت: «او (ظریف) خواستار نابودی کشور من است، (ایران) زنان را سرکوب، اقلیت‌ها را اعدام و حقوق بشر را نقض می‌کند و در خاورمیانه و سراسر جهان ترور و وحشت می‌آفریند».

رئیس سابق ستاد مشترک رژیم اشغالگر قدس افزود: «اینکه نتانیاهو رقیب سیاسی من است، موضوعی محرمانه نیست، ما درباره همه موضوعات با هم اتفاق نظر نداریم اما اشتباه نکنید، ما فرزندان یک کشور هستیم. در مسائل حیاتی، دیگر چپ و راست وجود ندارد و وقتی موضوع دفاع از اسرائیل در میان باشد، ما متحد هستیم و من در مقابله با ایران دوشادوش نتانیاهو قرار می‌گیرم».

گانتز در بخش دیگری از سخنانش در مونیخ، حزب‌الله لبنان را «خطرناک‌ترین سازمان تروریستی در جهان» خواند و گفت: «آنهایی که در اروپا خواهان صلح، امنیت و ثبات هستند، باید علیه حزب‌الله اقدام کنند».

وی افزود: «همه ما وضعیت اسفناک سوریه را می‌بینیم اما خبر خوب هم وجود دارد، از بسیاری جهات اسرائیل بیشتر از هر زمان دیگری، به کشورهای عربی نزدیک شده است. آن کشورها این را متوجه شدند که اسرائیل بخشی از مشکل نیست بلکه بخشی از راه‌حل است».

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی کنفرانس امنیتی مونیخ محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه‌های سخنان روحانی؛ دولت رئیسی واکنش نشان داد

سپهر خلجی در شبکه اجتماعی خود خطاب به رئیس دولت پیشین نوشت: لطفا با مردم صادق باشید و تاریخ را درست روایت کنید!

وی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره گرانی بنزین در آبان ۱۳۹۸، نوشت: لطفا با مردم صادق باشید و تاریخ را درست روایت کنید! در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید و نتیجه آن سقوط محبوبیت دولت به ۷ درصد در پایان دوره ریاست‌جمهوری شد، اما حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید!

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: هم وزیر کشور وقت و هم معاون وی بار‌ها گفتند که از زمان دقیق اجرای گرانی بنزین خبر داشتید و معلوم نیست چرا حتی سخنان منصوبان خود را رد می‌کنید. در جلسه مورد اشاره هم اولا گرانی بنزین قبلا در دولتتان تصویب شده بود و صرفاً در یکی از جلسات هماهنگی سران قوا از جنبه اطلاع‌رسانی مطرح شد ‏و نه از جنبه تصویب.

خلجی خاطر نشان کرد: تنها نحوه هزینه کردِ درآمد‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین در جلسه سران تصویب می‌شود نه زمان و چگونگی اجرای آن! در همان جلسه و پس از آن به‌صورت مکتوب، آقای رئیسی پیش‌شرط افزایش قیمت بنزین را صحبت با مردم و اقناع عمومی برای پذیرش ضرورت‌های این کار مطرح کردند، نه اجرای یک‌شبه و غافلگیر کردن مردم! طوری مردم را غافلگیر کردید که خودتان هم صبح جمعه فهمیدید! همین دروغگویی‌هاست که باعث رد صلاحیت می‌شه!

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه نوشت: ‏البته آقای رییسی در هنگامه مسئولیت به توصیه خودش عمل کرد. در سال ۱۴۰۱ برای حذف رانتی ۴۲۰۰ با مردم صحبت کرد و افکار عمومی را جریان گذاشت و اقدامات جبرانی دولت را برای مردم تشریح کرد. بعد طرح بدون تنش اجرا شد.

دیگر خبرها

  • پس لرزه‌های سخنان روحانی؛ دولت رئیسی واکنش نشان داد
  • جزییات حمله سنگین اسرائیل به سوریه در شب گذشته/ وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد
  • نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • وال‌استریت‌ژورنال: پیروزی اسرائیل بر حماس دور از دسترس است
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • مقام جهاد اسلامی: اختلاف اسرائیل و آمریکا نمایشی است/رژیم صهیونیستی منزوی شده است
  • مقام جهاد اسلامی: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای اسرائیل در جهان است
  • نارضایتی بیشتر صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو
  • نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست/آمریکا در نسل‌کشی غزه شریک است
  • اختلاف آمریکا و اسراییل ظاهری است/اولویت نتانیاهو ادامه جنگ است