Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجان کلهر Marjan Kalhor بانوی ملی پوش اسکی آلپاین ایران که در مانش نخست رقابت‌های مارپیچ کوچک قهرمانی جهان موفق شده بود در میان ۶۰ اسکی باز برتر جهان قرار بگیرد و راهی مرحله نهایی و مانش دوم این رقابت‌ها شود، پس از پایان مانش نخست به سراغ داوران مسابقه رفت و اعلام نمود به دلیل خطا در مسیر مسابقه و اینکه این خطا از چشم داوران پنهان مانده به صورت داوطلبانه از حضور در مانش دوم انصراف می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آنکه نام مرجان کلهر حتی در آغاز مانش دوم در استارت لیست مسابقه بود، ولی بازهم او از حضور در مانش دوم مسابقه انصراف داد.

این اقدام مرجان کلهر مورد تقدیر و توجه داوران، ورزشکاران، کادر فنی، اهالی رسانه و البته دیگر حاضرین در محل مسابقه قرار گرفت و این اقدام تحسین برانگیز از دید رسانه‌ها و مسئولان مسابقات دور نماند و بازتاب گسترده‌ای داشت.

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران نیز از مرجان کلهر قهرمان پرتلاش اسکی ایران که به عنوان نخستین بانوی ایرانی حاضر در المپیک زمستانی پرچم ایران را به اهتزاز درآورد، قدردانی می‌کند.

مرجان کلهر متولد ۱۳۶۷ در تهران اسکی‌باز زن ایرانی رشتهٔ آلپاین است. او در المپیک زمستانی ۲۰۱۰ ونکوور به عنوان اولین اسکی‌باز زن ایرانی در المپیک زمستانی حضور یافت.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اسکی زنان بانوی ایرانی زن ایرانی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های پدل امارات با عنوان جام رمضان و با حضور مدعیان آسیا در شرایطی برگزار شد که میزبان، از هریک از کشور‌های حاضر ۲ تا ۳ تیم به این مسابقات دعوت کرده بود.    در این رقابت‌ها نمایندگانی از کشور‌های ایران، هند، استرالیا، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، سوریه، فیلیپین، روسیه، لبنان و چین حضور داشتند که تیم ایران متشکل از آریا روغنی و حامی گلستان با غلبه بر تیم کویت در دیدار پایانی به مقام قهرمانی دست یافت.

دیگر خبرها

  • قوی‌ترین آتش‌نشان ایران؛ رضا قیطاسی بخت اول قهرمانی مسابقه مردان آهنین ۱۴۰۳ کیست؟
  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • افشاگری داور مسابقه قویترین مردان از پیشنهاد رشوه
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • خوب و بد هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ از نگاه پاکدل
  • فیروزه محمدزمانی؛ پرواز بانوی تاریخ ساز از زمین به آسمان | آن هایی که از دست دادیم