Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@18:06:34 GMT

فولاد قطبی، با پیروزی در دربی به مدعیان لیگ پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۰۷۱

دیدار تیم متحول شده فولاد خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر ایران از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید تا افشین قطبی سومین پیروزی خود در چهارمین بازی پس از حضور در جمع سرخپوشان خوزستانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، ایوب والی در دقیقه 28 تنها گل سه امتیازی این بازی را به ثمر رساند. همچنین لوسیانو پریرا در نیمه اول یک ضربه پنالتی را برای فولاد خوزستان از دست داد. مهرداد طهماسبی 10 دقیقه بعد از اشتباه فاحش روی دریافت گل، این اشتباه را با دفع ضربه پنالتی تیم میزبان جبران کرد. لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد خوزستان زننده این پنالتی بود و ضربه زمینی وی را سنگربان تیم میهمان دفع کرد.

فولاد خوزستان با برتری در این بازی 25 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر صعود کرد. قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی‌فرد بود که رضا میرزایی و آرش افشین از فولاد خوزستان و هیثم هاشمی‌‌زاده، یوسف وکیا و حکیم نصاری را با کارت زرد جریمه کرد.

شرح گل

(دقیقه 28- ایوب والی): فولادی‌ها از سمت چپ زمین صاحب یک ضربه کرنر شدند و مهدی زبیدی آن را به زیبایی به محوطه جریمه ارسال کرد و ایوب والی با ضربه‎ سر و استفاده از اشتباه مدافع گل اول را به ثمر رساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فولاد قطبی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم‌شکنی تیم ملی و قلعه‌نویی در عشق‌آباد

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کپه داغ برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

بازی رفت دو تیم با برتری پنج بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی در ورزشگاه آزادی به پایان رسید. تیم ملی ایران با ازبکستان، هنگ‌کنگ و ترکمنستان در گروه E مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ همگروه است که در نخستین بازی مقابل هنگ‌کنگ به برتری چهار بر صفر رسید و سپس در تاشکند مقابل ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

ترکمنستان هم این رقابت‌ها را با شکست ۳ بر یک مقابل ازبکستان آغاز کرد و در دومین دیدار خود موفق به کسب تساوی ۲ بر ۲ در خانه هنگ‌کنگ شد. یوز‌ها با برتری در این دیدار می‌توانند صعودشان به مرحله بعدی را قطعی کنند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۰: ارسال رامین رضاییان در محوطه جریمه با ضربه سر محمد محبی همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالا دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: بهترین موقعیت گلزنی برای ایران به شکل عجیبی از دست رفت، مهدی طارمی با فرار از تله آفساید مدافعین ترکمنستان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک پاس در عرض مهدی قایدی را در مقابل دروازه خالی حریف قرار داد، اما قایدی نتوانست از فرصت استفاده کند.

دقیقه ۳۷: حرکت خطرناک بازیکن ترکمنستان از سمت راست با ضربه پای راست آمانوف همراه شد که این ضربه در اختیار سید حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۴۳: ضربه قیچی برگردان مهدی طارمی در محوطه جریمه ترکمنستان از بالا دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: قایدی اشتباه خود را جبران کرد. مهدی طارمی با ضربه سر توپ را به مهدی قایدی رساند و این بازیکن با ضربه روی پا تماشایی گل اوب تیم ملی فوتبال را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۶: ترکمنستان نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و جان دوردیف در شلوغی محوطه جریمه صاحب موقعیت شد، اما ضربه او قدرت لازم را نداشت و در اختیار سید حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۶۰: حرکت رامین رضاییان از سمت راست با ارسال او همراه شد، ولی توپش به طارمی نرسید و مدافعان ترکمنستان توپ را دور کردند.

دقیقه ۶۴: همکاری محمد محبی و مهدی طارمی در باعث شد تا محبی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما ضربه این بازیکن را رستم آهالیف به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۶: همکاری تیمی بازیکنان ایران با پاس پشت پای محبی به موقعیت گل تبدیل شد که شوت رامین پس از برخورد به مدافعین راهی کرنر شد.

دقیقه ۲+۹۰: ارسال بازیکنان ترکمنستان در محوطه جریمه با ضربه سر بازیکن این تیم همراه شد و میلاد محمد توپ را از روی خط دروازه برگشت داد و در ادامه ضربه تیمور بایوف از بالا دروازه با اختلاف به بیرون رفت.

با این نتیجه صعود تیم ملی فوتبال به مرحله بعد قطعی شد و طلسم عشق آباد نیز شکسته شد. تیم ملی فوتبال ایران تا قبل از این دیدار نتوانسته بود در خاک ترکمنستان برابر این تیم به برتری دست پیدا کند و چهار برد یوز‌ها در برابر رقیب در ورزشگاه آزادی به دست آمده بود. حاصل سه رویارویی ایران و ترکمنستان در خاک حریف ۲ برد برای سبزپوشان و یک تساوی بوده که این طلسم نیز شکسته شد؛ بنابراین دو دیدار آینده تیم ملی در خرداد ماه مقابل هنگ کنک و ازبکستان تشریفاتی خواهد بود.

ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران:

حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی.

ترکیب ابتدایی تیم ملی ترکمنستان:

رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف.

دیگر خبرها

  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • طلسم‌شکنی تیم ملی و قلعه‌نویی در عشق‌آباد
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم