Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حادثه تروریستی خاش نشانگر عصبانیت آمریکا از حضور مردم در ۲۲ بهمن بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فخرالاسلام کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: دشمنان ایران اسلامی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار در طول سال جاری برای ناامید کردن مردم سنگ تمام گذاشته بودند، در خیال خام خودشان می‌بایست راهپیمایی ۲۲ بهمن کم رونق و خالی از حضور مردم می‌شد، اما مردم مؤمن و انقلابی سراسر ایران عزیز با درک به‌موقع از شرایط حساس بین‌المللی، با حضور بی‌سابقه و پرشورتر از سال‌های گذشته، حماسه‌ای ماندگار در روز ۲۲ بهمن ۹۷ آفریدند که استکبار جهانی و صهیونیست خون‌خوار و عرب مرتجع را خشمگین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخرالاسلام اظهار کرد: آن‌ها از روی درد و ناامیدی و استیصال از شکست جمهوری اسلامی ایران دست به اقدام تروریستی زدند؛ غافل از اینکه شهادت این عزیزان ملت ایران را منسجم‌تر و قلوب آنان را نسبت به دشمنان، معاندان و ضدانقلاب پر از نفرت خواهد نمود.

وی ادامه داد: به‌راستی‌که خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده که هنوز این جمله امام(ره) را خوب نفهمیده‌اند که «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شوند».

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: نکته مهم این حادثه آن است که مردم حماسه‌آفرین ایران تمام معادلات دشمنان برای براندازی نظام اسلامی را بر هم زدند و اینک مسئولین هستند که باید خدمتگزار این ملت بزرگ باشند و نگذارند مشکلات معیشتی در اندیشه و تفکر اسلامی، انقلابی آنان خللی وارد نماید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار   ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

  رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر اب کرد.

 وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۱ پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۱ در استان اجرا می شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم .

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

 شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیان طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ های رسانه ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند