Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط و امکانات تیمش به نحوه مدیریت باشگاه به شدت اعتراض کرد.

روزبه چشمی در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران، گفت‌: مشکل استقلال زیاد است، هفته پیش مقابل تراکتورسازی در چمن مصنوعی تمرین کردیم. یک روز به علت باران در نیمی از چمن زمین شماره سه و یک روز هم در نیمی این زمین تمرین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم در مورد مشکلات صحبتی کنیم، همه بازیکنان می‌توانند یک ساعت صحبت کنند. مشکل ما زمین تمرین، پول و امکانات است. لیگ ما ۵۰ ۶۰ روز تعطیل بوده است اما نه فکری به حال زمین تمرین ما شده و نه فکری به حال پول بازیکنان.

او ادامه داد: ما ۵۰ روز تعطیل بودیم اما حالا حتماً باید اتفاق بدی رخ دهد تا به بازیکنان پول بدهند؟ پس ۵۰ روز چه کار می‌کردید؟ زمین تمرین چه شد؟ ما یک سال در زمین نوبنیاد با وجود رختکن و امکانات تمرین کردیم اما پس از آن در زمین‌های دیگر مثل پژوهشگاه، تمرینات خود را پیگیری کردیم در حالی که رختکنی برای تعویض لباس‌های خودمان نداشتیم. ما استقلال تهران و ایران هستیم اما فکر می‌کنم شخصیت تیم را می‌خواهند پایین بیاورند. اگر من پس از بازی با تراکتورسازی به داوری اعتراض می‌کنم دلیلش این است که می‌خواهند استقلال را از قطب فوتبال ایران بودن دور کنند. امکاناتی مانند زمین به تیم شخصیت می‌دهد.

چشمی ادامه داد: می‌خواهند استقلال را از جایگاهش دور کنند و این می‌شود که سه چهار تیم دیگر بالا می‌روند. اتفاقات تیم آن قدر عجیب است که شخصیت استقلال را کوچک می‌کنند. معلوم نیست چه اتفاقاتی در تیم رخ می‌دهد. این چیزها تیم را کوچک می‌کند. شخصیت تیم را آنقدر پایین می‌آورند که ۱۰ سال دیگر چیزی از تیم باقی نمی‌ماند. من اگر ببینم پنج بازی بد کار می‌کنم از تیم می‌روم تا استقلال پایین نیاید. یا بگویید مشکل تیم چیست یا بروید. قرارداد تدارکات و ماساژور تیم، تمام ۳۰ میلیون است و تنها ۱۰ درصد گرفته است که می‌شود ۳ میلیون. واقعاً متوجه می‌شوید که در ۵ ماه فقط ۳ میلیون گرفته‌اند؟ ما همه مشکلات را به فتحی گفته‌ایم. بازیکنان ما را به علت نداشتن پول از هتل بیرون انداخته‌اند و جا ندارند و این بد است. من هم می‌توانم صحبت کنم که مشکلاتتان را شنیدم اما به من بگویند خروجی تلاش‌شان چیست؟ آیا زمین تمرین مناسب به تیم دادید؟ آیا پول به بازیکنان دادید؟ با "حل شد، حل شد" کار جلو نمی‌رود. اگر مدیرعامل باشگاه تلاشش فایده ندارد، صحبت کند و دلایل این را که نتوانسته کار برای ما انجام دهد بگوید. بگوید این شخص یا ارگان نمی‌گذارد من کارم را انجام دهم. بالاخره باید مشخص شود چه کسی مقصر است. "شب عید" نزدیک است و شاید ۱۰ بازیکن هم پول داشته باشند اما بقیه چه می‌شوند؟

بازیکن استقلال در ادامه گفت: ماساژور، تدارکات و کادر پزشکی ما چگونه بگویند پول ندارند؟ تنها راه چاره‌شان این است که به بازیکنان بگویند. ما هم که به باشگاه می‌گوئیم اتفاق خاصی نمی‌افتد. مگر تمام قرارداد آن‌ها چقدر می‌شود که نمی‌توانید بدهید؟ آیا ۴۰ میلیون خیلی سخت است؟ این نیاز به ارگان خاصی ندارد. آیا نمی‌توانید ۴۰ میلیون پول بیاورید که این بندگان خدا که ۵ ماه پیش پول گرفته‌اند، به حقشان برسند؟

چشمی درباره بحثی که چند ماه پیش بابت جریمه ۲۰ درصدی از سوی فتحی مطرح شده بود هم اظهار کرد: بحث آن ۲۰ درصد و جریمه نیست. ما آن قدر گفتیم اما تلاشی نیست. به معاون‌های یک و دو سه گفتیم اما فایده‌ای نداشت. آنقدر معاون زیاد است که من اسامی‌شان را فراموش می‌کنم. معاون زیاد داشتن خوب است زیرا باعث می‌شود کارها زودتر انجام شود اما چرا ما هیچ تلاش و نتیجه‌ای از این معاون‌ها نمی‌بینیم. الان وضعیت این گونه شده که استقلال ناآماده را در این مقطع از فصل داریم. آن هم باید مقابل تراکتورسازی قرار می‌گرفتیم که رقیب ما برای قهرمانی و سهمیه بود و شرایط ما به گونه‌ای بود که نتوانیم درست سه جلسه تمرین کنیم. تیم دسته سه‌ای هم زمین تمرین حتی به صورت مصنوعی دارد اما تیم ما چه؟ آیا این درست است که تیم استقلال برای یک تمرین در پژوهشگاه صنعت نفت ۳۰ دقیقه معطل بماند و حتی رختکن برای تعویض لباس هم نداشته باشد؟

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک ازبک از یکشنبه در تمرین استقلال

هافبک ازبکستانی استقلال از روز یکشنبه به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال از روز یکشنبه به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

ماشاریپوف پس از حضور در ترکیب تیم ملی ازبکستان و حضور در دو بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، روز یکشنبه به تهران باز می‌گردد تا در تمرینات استقلال شرکت کند.

ماشاریپوف در هر دو بازی ازبکستان با هنگ‌کنگ در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت. ازبکستان در این دیدارها به دو برد ۲-۰ و ۳-۰ رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استوری حسین حسینی از بازگشت به تمرین استقلال + عکس
  • هافبک ازبک از یکشنبه در تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!