Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ خود را برای مهم ترین بازی فصل آماده می کند.

طرفداری - بایرن مونیخ باید در دیداری مهم و حساس در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول برود.

به گزارش بیلد، این طور به نظر می رسد که خاوی مارتینز در این بازی بزرگ در ترکیب اصلی تیم خواهد بود. تیاگو آلکانتارا و لئون گورتسکا هم در کنار او در خط هافبک قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب هامس رودریگز در بازی روز سه شنبه روی نیمکت می نشیند. در ادامه گزارش بیلد، به ترکیب خط دفاعی بایرن اشاره شده است. به نظر می رسد کواچ در این بازی از زوج هوملس و زوله استفاده خواهد کرد. سرمربی تیم معتقد است این بهترین زوج دفاعی است که بایرن در اختیار دارد.

البته فعلا چیزی قطعی نیست و باید منتظر بود و دید در روز موعود، کواچ چه ترکیبی را راهی میدان می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در حال آماده کردن مقدمات بازگشت یولیان ناگلزمان است

طرفداری | در حالی که این روزها خبر بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ بسیار داغ شده، به نظر می‌رسد مدیران جدید این باشگاه نمی‌خواهند اشتباهات مدیران قبلی را تکرار کنند و این مربی در صورت بازگشت، این‌بار از حمایت بیش‌تری برخوردار خواهد بود.

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ یکی از دلایل اخراج یولیان ناگلزمان در سال گذشته این بود که او چندین‌بار در گفت‌وگو با اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ گلایه کرد که دیگر نمی‌داند با این بازیکنان چه کار کند و آن‌ها به سادگی هنگام حضور در زمین، برنامه‌های تاکتیکی را انجام نمی‌دهند. مدیران وقت بایرن نیز در آن زمان تصمیم گرفتند به‌جای تغییر تیم، مربی را تغییر دهند.

با این حال مکس ابرل به ناگلزمان برای کنترل تیم اعتماد کامل دارد. ابرل یکی از حامیان بزرگ بازگشت ناگلزمان به باشگاه است و در جریان مذاکرات با ایجنت این سرمربی، درباره بسیاری از موضوعات مهم از جمله ساختار تیم، بحث شده است. هدف از این کار، ایجاد پایه و اساسی برای ناگلزمان است که بتواند در صورت حضور مجدد در مونیخ، ایده‌های خود را بهتر اجرا کند.

لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان؟

در میان مذاکرات دو طرف، فروش برخی بازیکنان نیز مورد بحث قرار گرفته است. لئون گورتسکا و سرژ گنابری از جمله بازیکنانی هستند که درباره آن‌ها صحبت شده، دو بازیکنی که اخیراً هیچ نقشی در تفکرات و ترکیب ناگلزمان برای تیم ملی آلمان نداشته‌اند. گفتنی است قرارداد هر دوی این بازیکن‌ها تا سال 2026 اعتبار دارد.

ناگلزمان هنوز تصمیم قطعی نگرفته است

از سوی دیگر، ناگلزمان هنوز تصمیمی نگرفته اما اگر بخواهد پس از یورو به عرصه فوتبال باشگاهی برگردد، بایرن مقصد مورد علاقه او است. گفتنی است قرارداد ناگلزمان با مانشافت تا پایان یورو 2024 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان