Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج دوره کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه www.azmoon.net قرار گرفت.

پذیرفته شدگان این دوره می‌توانند در روز‌های سه شنبه ۳۰ بهمن و چهارشنبه ۱ اسفند به واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی که در آن پذیرفته شده اند، مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پذیرفته شدگان جهت اطلاع از شرایط و ضوابط می‌توانند راهنمای ثبت نام که در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sanjesh.iau.ac.ir قرار گرفته است را مطالعه نمایند.

انتهای پیام /

پذیرش در دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر از اعضای این تیم، در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در ربات پرنده و خودروی خودران این دوره از مسابقات شد.
ربات‌های شرکت کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شد.
این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • آغاز نام‌نویسی بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی