Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: برنامه هاي اين وزارتخانه براي توسعه و تجهيز ناوگان نيروهاي دريايي ارتش، سپاه، و مرزباني ناجا با قدرت پيگيري مي شود.

به گزارش يکشنبه ايرنا، امير سرتيپ «امير حاتمي» که در چارچوب سفر استاني به استان هرمزگان سفر کرده است؛ با حضور در صنايع شهيد درويشي سازمان صنايع دريايي وزارت دفاع در بندرعباس از مجموع پروژه هاي اين صنعت به خصوص پروژه شناور کلاس موج بازديد کرد و از نزديک ميزان پيشرفت ها را مورد ارزيابي قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جريان اين بازديد امير دريادار رستگاري رييس سازمان صنايع دريايي و مديران پروژه هاي دريايي گزارشي از نحوه اجراي برنامه ها ارائه کردند.
در ادامه امير سرتيپ حاتمي با تقدير از متخصصين سازمان صنايع دريايي وزارت دفاع، مجاهدت هاي آنان را در تقويت قدرت دفاعي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حوزه دريا حائز اهميت دانست و افزود: خداوند متعال را شاکريم که در آستانه دهه پنجم انقلاب و علي رغم تحريم هاي ظالمانه عليه ملت بزرگ ايران اسلامي توانستيم به دستاوردهاي بزرگي همچون زير دريايي فاتح دست يابيم و اين پيشرفت هاي افتخار آميز تا دستيابي به جايگاهي که شايسته ملت بزرگ ايران و موقعيت راهبردي ايران است با قدرت ادامه خواهد يافت.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، نقش زير دريايي فاتح را در ارتقاي قدرت بازدارندگي نيروي دريايي ارتش حائز اهميت دانست و گفت: برنامه هاي وزارت دفاع براي توسعه و تجهيز ناوگان نيروهاي دريايي ارتش، سپاه، و مرزباني ناجا با قدرت پيگيري خواهد شد.
امير سرتيپ حاتمي اظهار داشت: سازمان صنايع دريايي وزارت دفاع با آماده سازي زير ساخت هاي لازم آمادگي دارد تا به موازات توسعه و تجهيز ناوگان دريايي نيروهاي مسلح، ناوگان غير نظامي و تجاري کشور را نيز که در قدرت دريايي موثرند پشتيباني و حمايت کند و در همين راستا عقد تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازي و سازمان بنادر و دريانوردي کشور نقطه عطفي در توسعه ناوگان دريايي کشور بود.
7198/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان «سپند» وزارت دفاع/ تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی کشور می‌شود
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • علت برتری امروز قدرت دفاعی ما دانش پایه بودن نظام دفاعی کشور است
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود
  • وزارت دفاع در مسیر تجهیز و تسلیح سپاه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند