Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس – ايرنا – وزير جهاد کشاورزي گفت: در مراسمي با حضوررييس جمهوري و تعدادي از وزراي کابينه به صورت ويديو کنفرانس بهره برداري و عمليات اجرايي 460 پروژه کشاورزي و شيلاتي دراين استان آغاز مي شود.

به گزارش ايرنا، محمود حجتي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: دراين مراسم 250 پروژه با سرمايه گذاري سه هزارو 40 ميليارد ريال و اشتغال 900 نفربه بهره برداري مي رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي از اجراي آبياري نوين در سطح چهارهزارو 233هکتار از زمين هاي کشاورزي با اعتبار 760 ميليارد ريال، 60 واحد گلخانه کشاورزي به وسعت 60هکتار و همچنين 475 سازه آبخيزداري براي کنترل 66 ميليون متر مکعب از روان آبهاي سطحي به عنوان پروژه هاي شاخص نام برد.
وزيرجهاد کشاورزي افزود: دراين مراسم عمليات اجرايي 210 پروژه با اعتبار34هزارو 480 ميليارد ريال و اشتغالزايي براي 13هزارو 810 نفر از دانش آموختگان مراکز آموزش عالي و فني و حرفه اي نيزآغاز مي شود.
وي ازعمليات اجرايي سه مجتمع گلخانه اي به وسعت يکهزارو 200هکتار، شش هزار هکتار استخر پرورش ميگو و همچنين مجتمع دام سبک به ظرفيت 30هزار راس وپرورش شتربه تعداد چهارهزار نفر به عنوان مهم ترين اين پروژه ها نام برد.
رييس جمهوري و شماري از اعضاي هيات دولت تدبير و اميد صبح امروز يکشنبه از طريق فرودگاه بندرلنگه وارد اين شهرستان شدند و تا دقايقي ديگر در ورزشگاه تختي اين شهر با مردم غرب هرمزگان ديدار مي کنند.
سفر دو روزه رييس جمهوري و هيات همراه صبح يکشنبه با فرود هواپيماي حامل آنان در بندرلنگه در غرب هرمزگان آغاز شد.
به گفته استاندار هرمزگان در سفر دو روزه دکتر حسن روحاني به اين استان 40 طرح اقتصادي با سرمايه گذاري 60 هزار ميليارد ريالي به بهره برداري مي رسد.
شرکت درمراسم به آب اندازي اولين زير دريايي ساخت ايران و نشست شوراي اداري هرمزگان از ديگر برنامه هاي سفر رييس جمهوري به اين استان اعلام شده است.
به گزارش ايرنا، رئيس جمهوري را درسفر دو روزه به هرمزگان وزراي نفت، اطلاعات، جهاد کشاورزي، نيرو، کشور و دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح همراهي مي کنند.
6149 /6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد

سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهر اردبیل افزود: برنامه‌ریزی می‌شود تا فاز اول پل بسیج شهریورماه به بهره برداری رسد و مراحل نیز هم طبق زمان بندی مشخص تکمیل شود.

او اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی پل بسیج طبق زمانبندی مشخص شده پیش می‌رود و این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

فرماندار اردبیل بر تکمیل پل نیایش اردبیل تاکید کرد و افزود: ساماندهی این پروژه از طرف ورودی کارشناسان و ورودی کوثر هم در حال تکمیل است.

اعتماد اعجازی بیان کرد: با تکمیل این دو پروژه گام مهمی در توسعه شهر اردبیل برداشته می‌شود.

او تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اردبیل را یکی از اولویت‌های مهم عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها هم طبق زمان بندی مشخص تکمیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فاز دوم ساماندهی گلزار شهدای تبریز ۲۸شهریور به بهره‌برداری می‌رسد
  • سالی طلایی در انتظار شهرداری شیراز است
  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار