Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - نمايشگاه تخصصي مبلمان، دکوراسيون داخلي و صنايع چوبي با حضور 125 شرکت از استان هاي مختلف کشور در اروميه گشايش يافت.

مديرعامل شرکت نمايشگاههاي بين المللي اروميه روز يکشنبه در حاشيه اين نمايشگاه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين نمايشگاه بعد از ظهر امروز در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي اروميه در پارک جنگلي اين شهر راه اندازي شده و داراي غرفه هاي متعدد در سه سالن مجزاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امير مسعود فاتحي ادامه داد: 80 شرکت از استان هاي آذربايجان شرقي، تهران، اصفهان و مشهد و 45 شرکت نيز از آذربايجان غربي در اين نمايشگاه تخصصي حضور دارد.
وي بيان کرد: غرفه هاي صنايع چوبي، لوستر، دکوراسيون داخلي منزل، فرش، منسوجات و تابلوفرش، تزئينات خانگي، سرويس خواب و انواع مبلمان از بخش هاي مختلف اين نمايشگاه به شمار مي رود.
مديرعامل شرکت نمايشگاه بين المللي اروميه اظهار داشت: رونق صنعت مبلمان داخلي، حمايت از توليد صنايع چوبي، دکوراسيون داخلي و امکان خريد ارزان براي شهروندان از جمله اهداف برپايي اين نمايشگاه به شمار مي رود.
به گزارش ايرنا اين نمايشگاه تا روز جمعه اين هفته / 3 اسفندماه جاري/ از ساعت 16 تا 22 در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي پارک جنگلي اروميه پذيراي علاقه مندان است.
در نخستين روز از اين نمايشگاه استقبال شهروندان اروميه اي بسيار قابل توجه بود.
9918/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای طرفداران دکوراسیون سفید و سبک بوهو (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • برای طرفداران دکوراسیون سفید و سبک بوهو (عکس)
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد