Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، ده‌ها تن از مسلمانان پاکستانی در شهرهای مختلف با برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز مخالفت خود را با سفر «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی به کشورشان اعلام کردند.

آنان با حمل بنری که در آن جمله «ما مخالف سفر قاتل مردم یمن و جمال خاشقجی به کشورمان هستیم و از او استقبال نمی‌کنیم» خواستار لغو این سفر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی است بسیاری از شهرهای بزرگ پاکستان از جمله کراچی و لاهور شاهد اعتراضات مردمی علیه حضور ولیعهد سعودی است.

از سوی دیگر دولت پاکستان با به‌کارگیری ده‌ها هزار نیروی نظامی در تلاش است تا اوضاع را آرام جلوه دهد، در همین راستا فردا در اسلام‌آباد تعطیل رسمی اعلام شده تا خانواده‌ها از شهر خارج شوند.

اعتراضات مردمی علیه سفر ولیعهد سعودی به پاکستان از هفته گذشته آغاز شده است و مردم معتقدند با حضور او گروههای تروریستی و افراط‌گرا تقویت خواهند شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تجمع‌های مردمی در خوزستان در حمایت از تحقق وعده صادق+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مردم، مسئولان و طلاب حوزه‌های علمیه با برگزاری تجمع‌های گسترده، شادی خود را ابراز و حمایت‌های خود از تحقق وعده صادق و حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به اهداف معینی از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

مردم می‌گویند: با تحقق وعده صادق با رمز "یا رسول الله" دشمنان و جهانیان به قدرت نظامی ایران پی بردند و این شجاعت و صداقت نیرو‌های مسلح سپاه پاسداران باعث افتخار است.

براساس منشور سازمان ملل، این یک دفاع است که تنبیه متجاوز خطاب شده بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویری بی‌سابقه از اعتراضات شدید آمریکایی‌ها علیه بایدن
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • ادامه تجمع‌های مردمی در خوزستان در حمایت از تحقق وعده صادق+فیلم
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد