Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:30:25 GMT

تیم تنیس روی میز یاسوج به لیگ برتر کشور راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۳۱۸

تیم تنیس روی میز یاسوج به لیگ برتر کشور راه یافت

یاسوج- ایرنا- رئیس هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم تنیس روی میز پسران رده سنی جوانان یاسوج برای نخستین بار به رقابت های لیگ برتر کشور راه پیدا کرد.

پیمان خضوعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم در رقابت های تنیس روی میز پسران رده سنی جوانان لیگ دسته یک کشور مقام پنجم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به دلیل انصراف یکی از چهار تیم برتر این رقابت ها تیم یاسوج توانست جواز حضور در رقابت های تنیس روی میز پسران رده سنی جوانان لیگ برتر کشور را برای نخستین بار تصاحب کند.
رئیس هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رقابت های تنیس روی میز پسران رده سنی جوانان لیگ برتر کشور به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
خضوعی عنوان کرد: بر اساس تقویم فدراسیون تنیس روی میز دور رفت این رقابت ها اسفندماه امسال به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
وی ابراز داشت: امید است که تیم تنیس روی میز پسران رده سنی جوانان یاسوج عملکرد رضایت بخشی در این دوره از رقابت ها داشته باشد.
افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تنيس روي ميز ليگ برتر كشور ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا