Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛  علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه گفت: دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون اردیبهشت ماه سال آینده در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 او افزود: حضور استاندار کرمانشاه برای این استان یک فرصت است و باید قدردان آن بود و از این ظرفیت باید برای توسعه استان استفاده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون همزمان با هفته فرهنگی و هنری استان کرمانشاه در اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

دارابی ادامه داد: برگزاری این جشنواره گامی مهم در توسعه صنعت پویانمایی کشور شود و موجب نشاط برای مردم استان کرمانشاه است.

او افزود: باید این جشنواره تصویری زیبایی از استان کرمانشاه برای مردم کشور نشان دهد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: در حاشیه این جشنواره هنرمندان سراسر کشور در همه نقاط استان کرمانشاه از جمله مناطق زلزله‌زده برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا می‌کنند.

دارابی با تاکید بر استفاده از ظرفیت استان کرمانشاه برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره عنوان کرد: برگزاری این گونه جشنواره‌های ملی در استان‌ها موجب معرفی ظرفیت‌های استان کرمانشاه  و ایجاد نشاط در جامعه به ویژه برای ساکنان آن استان می‌شود.

او افزود: حدود ۸۰۰ نفر از هنرمندان و برنامه‌سازان رسانه ملی در این جشنواره حضور خواهند داشت و از آنها می‌خواهیم تا هر استان یک برنامه از تصویر زیبای کرمانشاه را تهیه کنند و بهترین‌ برنامه‌ها انتخاب و بر روی آنتن سراسری خواهند رفت.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت برگزاری این جشنواره در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره هر یک سفیران و مبلغانی برای معرفی کرمانشاه می‌شوند.

دارابی ادامه داد: ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور داریم که به بیش از ۳۵ زبان فراملی برنامه تولید و پخش می‌کنند و این امر یک ظرفیت بزرگ برای معرفی استان کرمانشاه است.

او افزود: وحدت و همدلی از دستاوردهای این جشنواره است که توانمندی‌های استان کرمانشاه در این جشنواره به خوبی معرفی می‌شود.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم برگزار شد و مردم با وجو مشکلات زیاد و تحریم‌ها با حضور پرشور خود بار دیگر به دشمنان ثابت کردند در راه خود مقاوم و استوار ایستاده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جامعه زیبایی سازمان صدا و سیما مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی در ادامه گفت: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم. امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خاندوزی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: جلسه بسیار مفصلی با حضور روسای کمیسون اقتصادی و دیگر کمیسیون‌های مجلس برگزار شد تا همگرایی بین دو قوه در موضوع سیاسیت‌های ارزی صورت پذیرد.

وی در انتها تصریح کرد: انشالله امروز دومین جلسه همگرایی برای سیاست ارزی برگزار خواهد شد و تصمیمات آن برای شما تشریح می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد