Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: دادگاه کیفری رسیدگی به شکایت سید هادی بهادری نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی از متین منتظمی فعال دانشجویی و دبیرکل اسبق جامعه اسلامی دانشجویان فردا در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش پیش از این متین منتظمی تحلیلی از عملکرد سید هادی بهادری ارائه داده بود که این نماینده به همین از وی به دادگاه قضایی شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم انتقاد پذیری و ایجاد فشارهای سیاسی یکی از روش‌های اصلاح طلبان است که بارها در مقابل رسانه ها و فعالین دانشجویی این مسئله را نشان داده اند. باید منتظر ماند و دید که سید هادی بهادری تا چه اندازه روحیه عدم انتقاد پذیری خود را نشان خواهد داد.

گفتنی است فردا دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت سیدهادی بهادری علیه متین منتظمی برگزار خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: دادگاه کیفری شکایت نماینده اصلاح طلب متین منتظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد

آفتاب‌‌نیوز :

اکبر نصراللهی روز دوشنبه با تبریک اعیاد نوروز و فطر و تشکر از رسانه‌ها در ادای مسئولیت‌های حرفه‌ای، دینی و ملی افزود: اتهام مهدی عرفاتی مدیر مسئول سابق ایسنا نشر اکاذیب در سال ۱۳۹۴ علیه محمدعلی مددی نماینده وقت شهرستان میانه بود.

در این جلسه دادگاه، شاکی اعلام کرد ایسنا در سوم آبان ۱۳۹۴ مصاحبه‌ای را به نقل از وی با تیتر "نگرانی دلواپسان درباره برجام با دیدگاه‌های رهبری زاویه دارد"، منتشر کرده که نادرست است و علت تاخیر چند ساله در شکایت، اطلاع از آن در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۱ از آن بوده است.

مهدی عرفانی در دفاع از خود گفت که در تاریخ نشر مطلب مذکور مسئولیتی نداشته و اکنون هم مسئولیتی در ایسنا ندارد.

وکیل خبرگزاری ایسنا هم گفت: شاکی مستندات و صدای مصاحبه را هشت سال قبل را مطالبه کرده است که خبرگزاری آرشیو صوتی زمان مذکور را ندارد و نمی‌تواند ادعای کذب بودن مطالب انتسابی را رد یا تایید کند ضمن اینکه خبر مذکور را از روی سایت حذف کرده است.

هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی بعد از پایان رسیدگی به این پرونده که به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد، به اتفاق آراء مهدی عرفاتی مدیرمسئول سابق ایسنا را مجرم نشناختند.

روزنامه سازندگی مجرم شناخته شد

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: امروز پرونده شکایت شهرداری تهران علیه روزنامه سازندگی به ریاست قاضی کریمی و با حضور اعضای هیات منصفه برگزار شد؛ در این پرونده سید افضل موسوی به نشر مطالب خلاف واقع متهم شده است.

در شکایت شهرداری تهران آمده است: روزنامه سازندگی در تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۸ با تیتر "شهر رها شده اعلام نموده. " گفته است زاکانی شهر را رها کرده است و به نشر اخبار کذب مبنی بر فروش تراکم غیر مجاز اقدام کرده است.

وکیل روزنامه سازندگی با اشاره به نقش و جایگاه رسانه گفت: نهاد‌ها و بخش‌های مسئول در قبال انتقادات روزنامه‌نگاران باید تاب‌آوری داشته باشند و موکلم هیچ جرمی مرتکب نشده است و اجرای اصول مسئولیت و حُسن نیت مطالب مذکور را البته بدون دقت در استخدام دقیق کلمات منتشر کرده است.

اعضای هیات منصفه بعد از شنیدن شکایت و دفاعیات فوق، مدیر مسئول سازندگی را با اکثریت مطلق آرا مجرم و با اکثریت آراء وی را مستحق تخفیف دانستند.

نصراللهی گفت: رأی دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های مهدی عرفاتی و سید افضل موسوی مدیر مسئول روزنامه سازندگی که جداگانه به ریاست قاضی کاشانکی در شعبه سوم و قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر شکایت قلعه نویی
  • ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد
  • بررسی پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی در دادگاه مطبوعات
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟
  • شکایت علیه آزادی دنی آلوز در دادگاه تجدید نظر رد شد