Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز یکشنبه 28 بهمن ماه، از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه الغدیر اهواز میزبان تیم هم استانی خود، نفت مسجدسلیمان بود.

این دیدار در پایان با تک گل ایوب والی در دقیقه 28 به سود فولادی ها به پایان رسید تا افشین قطبی پس از پیروزی شیرین مقابل پرسپولیس، به دومین پیروزی پیاپی خانگی و کسب 6 امتیاز دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند پریرا می توانست  در دقیقه 38، فولاد را از روی نقطه پنالتی به گل دوم برساند، اما ضربه او در گوشه دروازه توسط مهردار طهماسبی مهار شد تا این دیدار با یک گل به پایان برسد.

از طرفی نفت مسجد سلیمان به سرمربیگری علیرضا مرزبان بعد از تساوی هفته گذشته مقابل پارس جنوبی جم و توقف مقابل فولاد خوزستان، فقط به یک امتیاز از دو بازی دست یافت.

این دیدار در نیمه دوم پر برخورد بود تا جایی که داور هفت بار دست به جیب شد و سهم نفت مسجد سلیمان سه کارت و فولاد خوزستان چهار کارت زرد شد.

قضاوت این دیدار با محمدحسین زاهدی فرد به کمک فرهاد مروجی  و براتعلی مولوی و نظارت نادر جعفری بود.

قطبی در این دیدار با اصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی، عارف آقاسی(64- آرش افشین)، لوسیانو پریرا(93- صابر حردانی، سیامک کوروشی، عارف غلامی، رضا میرزایی و رافائل مسی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفته بود.

همچنین مهرداد طهماسبی، سید هیثم هاشمی زاده، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، اسماعیل شریفات(71- اکبر آفاق)، حکیم نصاری، سید محمد حسینی(دقیقه 42- امیرحسین امیری)، یوسف وکیا، علیرضاعلیزاده، محمد شادکام(75- عباس عسگری) بازیکنان علیرضا مرزبان در دیدار با فولاد خوزستان را تشکیل دادند.

لازم به ذکر است که فولاد خوزستان با این برد 25 امتیاز شد و در رده 6 جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت و تیم نفت مسجد سلیمان با 16 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران نفت مسجد سلیمان خوزستان برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد

به گزارش قدس آنلاین در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امارات تیم‌های الاتحاد کلبا و الوحده برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود الاتحاد کلبا به پایان رسید.

تک گل این مسابقه را «ومبرگر» در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند.

در این بازی احمد نورالهی به طور کامل برای الوحده بازی کرد اما مهدی قایدی در دقیقه ۹۰ از زمین خارج شد.

با این نتیجه الاتحاد کلبا ۲۰ امتیازی شد و در رده نهم جدول رده‌بندی ایستاد. الوحده هم با ۳۴ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی
  • حضور فرماندار تبریز در منزل هوادار فقید تراکتور
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل