Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:08:06 GMT

مهدی ترابی؛ یک کالای کاملا قانونی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۴۵۹

مهدی ترابی؛ یک کالای کاملا قانونی

در آستانه دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده بار دیگر نام مهدی ترابی به عنوان بازیکن خبرساز این هفته در تیتر قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه تراکتورسازی بار دیگر پرونده مربوط به شکایت خود از این بازیکن را در کمیته استیناف به جریان انداخته، باشگاه پدیده نیز مدعی شد با توجه به حضور این بازیکن با پیراهن سایپا در مرحله یک چهارم، حضور دوباره‌اش در این مرحله اینبار با پیراهن پرسپولیس غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترابی که فصل را با حاشیه مربوط به قراردادش با تراکتورسازی برای خدمت سربازی آغاز کرده بود و نقل و انتقالش به پرسپولیس با حاشیه همراه شده بود، در ادامه با مستنداتی که ارائه شد کمیته تعیین وضعیت رای به برائت این بازیکن و رد ادعای تراکتورسازی داد.


در ادامه این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن دیدارهای تیم ملی در جام ملت‌ها و با شروع نیم فصل دوم به اردوگاه پرسپولیس آمد تا ماجراجویی خود را در این تیم استارت بزند. اکنون اما با شروع هفته جاری دو خبر حاشیه ساز در خصوص او منتشر شده است. اولین ادعا مربوط به تراکتورسازی بود که خواهان ارسال رای صادره از کمیته تعیین وضعیت به کمیته استیناف شده است. باشگاه پدیده نیز مدعی شده طبق قوانین یوفا این بازیکن قادر به همراهی تیمش در مرحله یک چهارم اینبار با پیراهن پرسپولیس نیست، چرا که او پیش از این یک بار در این مرحله با سایپا حضور یافته بود.

 


هرچند ادعای مربوط به باشگاه پدیده مشهد با اعلام سعید فتاحی مبنی بر عدم مشکل این بازیکن برای همراهی تیمش مواجه شده و باعث می‌شود این مساله که او با محرومیت از این بازی همراه شود، رد می‌شود. مهدی ترابی که ستاره دیدار سایپا مقابل استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی بود و توانست علیرغم 10 نفره شدن تیمش با نمایشی فوق العاده زمینه ساز حذف شاگردان وینفرد شفر و ناکامی آنها در دستیابی دوباره به این عنوان شود، اکنون در سومین حضورش با پیراهن پرسپولیس خود را بار دیگر مهیای جدال در این مرحله اینبار برابر پدیده مشهد می‌کند و امیدوار است بتواند در استادیوم آزادی نمایشی همچون جدال قبلی در این مرحله داشته باشد.


ترابی که انتظار می‌رفت در حضورش در پرسپولیس بتواند خیلی زود به عنوان یک ستاره تاثیرگذار در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ بدرخشد، در سه دیدار اخیر نکته خاصی در نمایش خود نداشته است. با این حال با توجه به کیفیت فنی بالا و استعدادی که او طی فصول اخیر از خود به نمایش گذاشته، دور از انتظار نیست اگر در ادامه فصل امیدوار بود به شکوفایی ویژه او در جمع سرخپوشان بود. وارث جدید شماره 9 در پرسپولیس فارغ از تمام حواشی‌ها امیدوار است فصل جدید زندگی فوتبالی خود را در این تیم با موفقیت پشت سر گذاشته و ماموریت بزرگ خود برای ستاره شدن را استارت بزند. جدال با پدیده مشهد می‌تواند یک بازی ویژه برای او محسوب شود. خصوصا اینکه اولین حاشیه مربوط به ممنوعیت بازی‌اش برای این تیم از سوی کمیته برگزاری مسابقات رد شده و قادر است برابر شاگردان یحیی گل محمدی درخشش خود را به اجرا بگذارد.


با این حال علیرغم ارجاع پرونده‌اش از سوی تراکتورسازی به کمیته استیناف نیز وکلای او، این بازیکن را با امیدواری نسبت به عدم وجود مشکل در خصوص این مساله آگاه کرده‌اند و شرایط و مستندات را به سود ترابی اعلام کرده‌اند تا این بازیکن بدون استرس و تمرکز لازم خود را برای درخشش در تیم برانکو ایوانکوویچ آماده کند.

پرسپولیس تهران مهدی ترابی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تقریبا ۱۰ روز پیش بود که در خبرها داشتیم مهدی ترابی با پیشنهاد دو باشگاه از تیم‌های متمول لیگ برتر قرار گرفته است و حتی به همبازیانش گفته که ممکن است در تابستان به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت دهد.

بیشتر بخوانید: نه تیم استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس!

ترابی برای اینکه در این زمینه به نوعی مقدمه‌سازی کرده باشد در همان مقطع گلایه کرد که از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته است. بعد از ترابی نیز دانیال اسماعیلی‌فر چنین گلایه‌ای از مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت و گفت که حتما آن‌ها را برای فصل بعد نمی‌خواهند که پیشنهادی نمی‌دهند.

اما حضور این دو بازیکن در مراسم چهلم درگذشت همسر محمدرضا زنوزی در نوع خودش قابل توجه بود. به نظر می‌آید غیر از ترابی، دانیال هم مورد توجه تیم تبریزی قرار گرفته است. ناگفته نماند که چند ماه پیش یکی از بازیکنان ملی‌پوش تراکتور در اردوی تیم ملی دریافتی خود را به رخ همبازیان سابقش در پرسپولیس کشیده بود.

البته با توجه به اینکه رضا درویش به دنبال این است که در تابستان و در صورت ماندن خودش در پرسپولیس با بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود، طبیعی است تیم‌های رقیب به دنبال جذب ستاره‌های این تیم باشند.

منبع: همشهری ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227171 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور
  • ایران کاملا در یک اقدام قانونی از خود دفاع کرده است
  • واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل (عکس)
  • واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل + عکس
  • عکس| واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل
  • ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • اعتراض مهدی ترابی به تعویض! / ستاره‌های پرسپولیس شاکی شدند
  • اعتراض ستاره‌های پرسپولیس به تعویض!