Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرحی که ۴۰ درصد و یا بیشتر پیشرفت فیزیکی دارد باید هر چه زودتر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جعفر گوهرگانی ظهر امروز در نشست پیگیری مصوبات سفر معاون اقتصادی وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر توجه دستگاه‌های اجرایی به سند آمایش استان، اظهار داشت: یکی از اهرم‌هایی که ما را ملزم به پیگیری بحث سند آمایش استان می‌کند سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجرای هر گونه طرحی توسط دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس سیاست‌گذاری‌های سند آمایش استان باشد و در غیر اینصورت اعتباری به آن طرح تعلق نمی‌گیرد.

گوهرگانی عنوان کرد: بودجه‌ریزی سال آینده برای همه دستگاه‌ها هم باید بر اساس آمایش سرزمین باشد و در غیر این‌صورت باید مصوبه شورای برنامه‌ریزی را داشته باشند.

وی در رابطه با پروژه‌های نیمه‌تمام کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی پروژه‌ها سال‌های زیادی است که روی زمین مانده‌اند از جمله پروژه جاده پاتاوه به دهدشت که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است بنابراین دستگاه‌ها باید این پروژه‌ها را پیگیری کنند تا بیش از این شرمنده مردم نشویم.

هیچ کدام از پروژه‌های نیمه تمام برنامه‌ریزی شده برای واگذاری در کرمان عملیاتی نشدتکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بخش آب اردبیل نیاز به 40 هزار میلیارد ریال اعتبار دارداولویت شهرداری اهواز در سال آینده تکمیل پروژه‌های نیمه‌‎تمام است

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مشخصات و سوابق این پروژه‌ها باید مشخص و اولویت‌بندی شوند، طرحی که در حد کلنگ‌زنی مانده است اولویت آخر ما است اما باید کمک کنیم طرحی که 40 درصد و یا بیشتر پیشرفت فیزیکی دارد هر چه زودتر تکمیل و بهره‌برداری شود.

گوهرگانی با اشاره به اینکه برخی سازمان‌ها و ادارات‌کل هنوز نمایندگی‌های خود را در برخی شهرهای استان مستقر نکرده‌اند، ادامه داد: فرمانداران پیگیر این موضوع باشند تا خدمات‌رسانی به مردم به نحو مطلوب انجام شده و مردم مجبور نشوند برای انجام کارهای اداری به مرکز استان سفر کنند.

وی در واکنش به خشکی برخی باغات در منطقه دلی اولاد علی مومن شهرستان بویراحمد، گفت: ایستگاه پمپار برای آبیاری حدود 200 هکتار از باغات این منطقه اجرا شد اما باغداران سطح باغات خود را به 400 هکتار گسترش دادند اما با این وجود باز هم به فکر آنها هستیم.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال گذشته مصوبه‌ای داشتیم که آب موردنیاز باغات این منطقه از ایستگاه پمپاژ سروک به اراضی این منطقه پمپاژ شود که اجرای این مصوبه را در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ ع

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ریس اوژانس ۱۱۵استان گفت: در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند بخش پاتاوه سه دستگاه خودروی پژو 405 در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

محمد امین نیکویی نژاد افزود: به محض اطلاع اورژانس 115 تکنسین‌ها و امدادرسان‌های سه پایگاه اورژانس جاده ای به محل حادثه اعزام شدندرئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دو نفر از رانندگان دو دستگاه در دم جان باخته و راننده یک خودروی دیگر با وجود تلاش تکنسین‌های اوژانس و تیم پزشکی جان باخت.

وی عنوان کرد: هر سه دستگاه پژو جز راننده سرنشین دیگری نداشته است که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی