Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانسه و عربستان قراردادی را برای ساخت ناو جنگی و تجهیزات نظامی دریایی امضا کردند.

 شرکت دولتی صنایع نظامی عربستان سعودی و گروه دریانوردی فرانسه قراردادی را برای ساخت و توسعه مشترک سیستم‌های نظامی دریایی از جمله ناو جنگی و زیردریایی امضا کردند.

براساس این قرارداد ساخت تجهیزات نظامی دریایی در عربستان سعودی انجام می‎شود، اما مجری آن شرکت‌های فرانسوی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده ۵۱ درصد از این قرارداد متعلق به ریاض خواهد بود و در برنامه اولیه آن ساخت زیردریایی و ناو جنگی پیش بینی شده است.

همچنین اعلام شده است که بخشی از فعالیت‌های شرکت مشترک سعودی و فرانسوی در راستای تقویت ظرفیت‌ها و آمادگی نیروهای دریایی عربستان خواهد بود.

امضای قرارداد همکاری تسلیحاتی میان فرانسه و عربستان در شرایطی صورت گرفته است که رهبران ریاض بدلیل جنگ علیه یمن و رسوایی قتل جمال خاشقجی، نویسنده منتقد این کشور به شدت هدف انتقادات جهانی قرار دارند.

پیش از این بسیاری از مجامع حقوق بشری و غیردولتی در اروپا خواستار لغو همکاری‌ها و قراردادهای تسلیحاتی کشورهای غربی با عربستان سعودی شده بودند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان سعودی فرانسه جنگ یمن رسوایی حقوق کشورهای غربی حقوق عربستان عربستان سعودی فرانسه یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه / عکس

لیگ فرانسه هم تغییر نام داد و هم تغییر لوگو.

لیگ1 فرانسه پس از پایان قرارداد با Uber Eats، با مک دونالد قرارداد بست. پس از امضای این قرارداد سه ساله، لیگ فرانسه از ابتدای فصل ۲۰۲۴/۲۵ به لیگ۱ مک دونالد تغییر نام می دهد. به دنبال این تغییرات از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه رونمایی شد.

رسمی؛ نام لیگ 1 فرانسه به «لیگ 1 مک‌دونالد» تغییر کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • امضای قرارداد میان طالبان و شرکت گاما
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • رونمایی از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه / عکس
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی